مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از حضور هشت تیم هلال احمر برای امدادرسانی به شهروندان ایلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 20 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا علی محمدی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید معابر به دنبال بارش های شدید از امروز شهر ایلام را فرا گرفته و بر همین اساس تیم های واکنش سریع و تیم های سیلاب هلال احمر با تجهیزات کامل در سطح شهر ایلام برای امدادرسانی حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از حضور هشت تیم هلال احمر برای امدادرسانی به شهروندان ایلامی خبر داد و گفت: بیشترین تمرکز تیم های هلال احمر در بلوار دانشجو و منطقه دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور با امکانات و تجهیزات تخلیه آب است.

وی با بیان اینکه تاکنون خسارت جانی از سیلاب شهر ایلام گزارش نشده است، تصریح کرد: ۵۰ تیم هلال احمر در کل استان نیز در حالت آماده باش هستند و به محض گزارش حادثه در مناطق مورد نظر حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان کرد: بیشترین گزارش ها مربوط به آبگرفتگی معابر بوده و تعدادی امدادرسانی نیز مربوط به خودروهای گرفتار شده در سطح شهر ایلام بوده است.

علی محمدی تصریح کرد: از مردم استان ایلام و به خصوص مرکز استان تقاضا داریم در طی امروز و فردا از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه ندای امداد با شماره ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است، اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار