دو ورزشکار کیک بوکسینگ استان توانستند با حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی با وجود عدم حمایت مسئولین دو مدال کسب کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 18 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در این مسابقات که در شهر کرمان برگزار شد، دو ورزشکار استان ضمن کسب مدال‌های برنز و نقره، توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند .

بنابراین گزارش، تیم منتخب کیک بوکسینگ باشگاه شیر‌های جوان با مربی گری استاد سجاد حیدرپور و سرپرستی فرشیدقائدی اعزامی به مسابقات قهرمان کشوری (کرمان) ، در سبک wka جهت انتخابی وعضویت تیم ملی توانست دو سهمیه دعوت به اردوی تیم ملی را بدست آورد.
در این دوره از مسابقات، یک نقره در رده سنی نونهالان وزن اوپن توسط امیر علی آذرگشسب و یک برنز در جدول ۳۲ نفره وزن ۵۰ کیلو گرم نوجوانان توسط امیر حسین طاهرپور گنجه‌ای به دست آمد .

کسب یک نقره و یک برنز بدون حمایت مسئولین!

بنابراین گزارش پس از پایان مسابقات که با حضور ۹۰۰ نفر از ورزشکاران برتر استان‌های مختلف کشور از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در مجموعه وسالن ورزشی تلاش کرمان برگزار شد، نفرات اول تا سوم جهت اعزام به مسابقات جهانی اسکاتلند ۲۰۲۴ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
لازم به توضیح است با توجه به تعداد شرکت کننده‌ها، این دوره از مسابقات از شلوغ‌ترین وباارزشترین مسابقات رزمی و رینگی کشور بوده که در سه رینگ و یک تاتمی به مدت سه روز برگذار شد.
در پایان بیان این نکته ضروری است که شرکت کنندگان هم استانی در این مسابقات با هزینه شخصی و بدون حمایت مسئولین عازم استان کرمان محل برگزاری مسایقات شده بودند.

کسب یک نقره و یک برنز بدون حمایت مسئولین!

کسب یک نقره و یک برنز بدون حمایت مسئولین!

کسب یک نقره و یک برنز بدون حمایت مسئولین!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار