معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بیان داشت : مجموعه اعضا و دست اندرکاران امر انتخابات با عمل به قانون و با بی طرفی کامل از کاندیداها عملکرد قانونمند خود را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 16 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی افزود :  به برکت خون شهدا و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج استقلال، اقتدار و قدرت است.

وی گفت : در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با امپراتوری دروغ رسانه‌ای تلاش می‌کنند با کم رنگ کردن دستاوردها بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کند، بر همه دلسوزان نظام واجب است در جهت تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت اقدام عملی کنند.

حسنی ادامه داد :دشمن تلاش دارد با برجسته نمودن مسایل کوچک، عظمت دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد و در اینجا تشریح اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

 تغییراتی که در نظام جهانی با شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) به وجود آمد و موجب گسترش نفوذ گفتمان جدیدی در عرصه‌ی جهانی شد، امروز این پرچم عزت و اقتدار به دست جانشین خلف و صالحش مقام معظم رهبری است.

وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند امید آفرینی کنید و به مردم امید دهید دلیل این است که معظم له آینده را به خوبی می‌بینند و اینکه به کجا در حال رفتن هستیم و چه مسیرهایی را طی کرده‌ایم را در نظر دارند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار