مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) بخش توکهور-هشتبندی خبرداد:
تابناک هرمزگان- تقوایی، از چهار ساله شدن طرح بلند مدت تربیتی « قرار گاه فرهنگی تربیتی الزهرا(س)» مسجد جامع شهر هشتبندی شهرستان میناب خبر داد و گفت: این طرح از شش سال پیش به همت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) و مشارکت سایر ارکان مسجد کلید خورد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 15 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، علی تقوایی، هدف از اجرای این طرح را کادرسازی برای آینده نظام از طریق تربیت نیروی مومن انقلابی برشمرد و اظهار کرد: این طرح با تشکیل چهار گروه 20 نفر سال 1396 شروع شد و هم اکنون به هشت گروه رسیده است.
وی افزود: نوجوانان دانش آموز کلاس های اول و دوم پایه متوسطه در قالب این طرح هر هفته همزمان با اذان مغرب و عشا وارد مسجد جامع می شوند و پس از اقامه نماز جماعت در مسجد بیتوته می کنند.
مدیر کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) مسجد جامع شهر هشتبندی شهرستان میناب با بیان اینکه هر گروه دارای یک نفر مربی و یک نفر کمک مربی است، اضافه کرد: تشکیل حلقه های معرفتی، کلاس های قرآنی، بیان احکام، اخلاق، پخش کلیپ و فیلم های تربیتی، انجام ورزش هایی نظیر تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و تشکیل گروه های تئاتر و سرود ازجمله برنامه های این طرح است.
تقوایی ادامه داد: نوجوانان و جوانان شرکت کننده در طرح، هر سال در فصل تابستان به اردوی فرهنگی، آموزشی و زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه مجموع گروه های طرح تربیتی «قرارگاه فرهنگی تربیتی الزهرا(س)» تا پایان فصل تابستان امسال شش گروه بود، افزود: از مهر ماه سال جاری 2 گروه به تعداد گروه های طرح اضافه شد.
گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) از سال 1383 در مسجد جامع هشتبندی افتتاح شد و هم اکنون بیش از 500 نفر عضو دارد و دارای کتابخانه ای مخزن دار و برخوردار از سالن مطالعه با بیش از چهار هزار جلد کتاب و دارای یک نفر کتابدار برادر و یک نفر کتابدار خواهر است.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار