نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم رفع دغدغه‌های رفاهی دانشجویان دانشگاه سمنان اظهار کرد: زمینه مشارکت دانشجویان در حل مسائل دانشگاه فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 14 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در ادامه حضور در مراکز علمی و آموزشی استان، به دانشگاه سمنان رفت و ضمن دیدار با جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه، در فضایی صمیمی با آن‌ها گفتگو کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در این برنامه با تقدیر از طرح صریح مشکلات و موضوعات توسط دانشجویان، به جایگاه دانشگاه سمنان بین دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: مسأله کمبود بودجه یک امر عمومی است که به دانشگاه‌ها محدود نمی‌شود و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها را دربر می‌گیرد.

مطیعی، مدیریت اعتبارات و بودجه‌های موجود را در شرایط اقتصادی امروز ضروری دانست و افزود: مسؤولان دانشگاه سمنان شأن و منزلت دانشگاهیان را به‌خوبی درک می‌کنند و در راستای حل مسائل دانشجویان گام برمی‌دارند.

امام جمعه سمنان با تأکید بر لزوم رفع دغدغه‌های رفاهی دانشجویان دانشگاه سمنان اظهار کرد: زمینه مشارکت دانشجویان در حل مسائل دانشگاه فراهم شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، مطالبه‌گری دانشجویان در حوزه‌های مختلف را قابل‌تقدیر عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه نیز وظیفه دارند از ظرفیت‌های در اختیار خود برای پیگیری مطالبات عمومی و دانشجویی استفاده کنند و البته بسیاری از موارد بدون نیاز به التهاب آفرینی، قابل رفع هستند.

مطیعی با بیان اینکه همه ما باید خود را مسؤول امور کشور بدانیم، افزود: امر فرهنگ نیازمند سرمایه‌گذاری و نیز اختصاص وقت وسیع است؛ چراکه تحولات فرهنگی به‌آرامی و در مرور زمان صورت می‌گیرند.

وی با دعوت از دانشجویان و جوانان برای حضور فعال در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: دفتر ما آماده دریافت نظرات، دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان است و علاقه داریم بیشترین فرصت را در اختیار جوانان و دانشجویان قرار دهیم.

در جریان این برنامه، تعدادی از دانشجویان نظرات و دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف کشور را با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان در میان گذاشتند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار