رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد۱۳۰ نفر به مبلغ ۱۸میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از تسهیلات خود اشتغالی در جهت اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در این شهرستان بهره‌مند گردیدند.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 14 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی جلالی اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد۱۳۰ نفر به مبلغ ۱۸میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از تسهیلات خود اشتغالی در جهت اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در این شهرستان بهره‌مند گردیدند.

 

بهره‌مندی ۱۳۰ جوان میاندورودی از تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد  

وی بیان داشت: به منظور پایدارسازی مشاغل ایجاد شده و کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در فضای مجازی کلاس های آموزشی با حضور مجریان طرحهای اشتغال توسط اساتید دانشگاه برگزار می‌گردد.

رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود افزود: جهت تسریع در پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان به بانک‌های عامل و رفع موانع در جذب تسهیلات علاوه بر حضور در بانک ها و پیگیری موارد، در کارگروه اشتغال فرمانداری نیز پیگیری های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

جلالی گفت: برنامه ابلاغی شهرستان در سرفصل اشتغال زایی در سال جاری در کمیته امداد، اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان از منابع جزء ۳ و ۴ بند(ب) تبصره ۱۸ می‌باشد که در صورت تامین اعتبار، فرصت شغلی و اعطای تسهیلات برای جوانان محقق خواهد شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار