دبیر همایش علمی و تخصصی صنعت جواهرآلات گفت: برپایی ۱۷ غرفه نمایشگاهی در سومین همایش علمی و تخصصی صنعت جواهرآلات جمعه نوزدهم آبانماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 09 November 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد فرخی اظهار کرد: این دوره از همایش که بزرگترین همایش علمی و تخصصی در صنعت جواهرآلات است جمعه نوزدهم آبانماه با حضور خانواده بزرگ هنرصنعت طلا و جواهرات و میهمانان خارجی در هتل کریاس پلاس میبد در استان یزد برگزار خواهد شد.
 
دبیر همایش علمی و تخصصی صنعت جواهرآلات گفت: مهمترین هدف برگزاری این همایش ارتقای تجربیات فعالان هنرصنعت طلا و جواهر و نیز احیای جایگاه یزد به عنوان شهر ملی زیورآلات است.
 
وی گفت: با توجه به سابقه فعالیت در این هنر صنعت تلاش داریم استان یزد به عنوان شهر جهانی زیورآلات در یونسکو نیز به ثبت برسانیم.
 
وی با اشاره به برگزاری اولین همایش در دانشگاه یزد، گفت: پارسال دومین همایش که به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین همایش حوزه جواهرات کشور طی ۱۰ سال گذشته شناخته شد را در سالن همایشهای بین المللی در تهران با حضور ۵۰۰ نفر از فعالان این حوزه برگزار کردیم و امسال نیز میزبان ۸۵۰ نفر از فعالان، تولیدکنندگان و صاحبنظران کشور در میبد خواهیم بود.
 
فرخی علت معرفی این همایش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین همایش هنرصنعت طلا در کشور را وجود مولفه‌هایی همچون حضور بزرگان صنف طلا و جواهرات کشور و بلاگرهای تخصصی حوزه طلا و جواهرات و نیز برای اولین بار برپایی ۱۷ غرفه نمایشگاهی در حاشیه برگزاری این همایش با حضور بزرگترین تولیدکنندگان کشور خواند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار