مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از سرمایه‌گذاری 757 میلیارد ریالی در تأسیسات صنعت توزیع برق این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 08 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، رحمان اشرفی، مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار اظهار کرد: به‌منظور اجرای پروژه‌های اصلاح، بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق شهرستان گرمسار، 757 میلیارد و 745 میلیون ریال از آغاز امسال تاکنون سرمایه‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: برای این میزان سرمایه‌گذاری، 458 پروژه عمرانی برق‌رسانی به اجرا درآمده است.

اشرفی با عنوان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری، 911 مشترک جدید در شهرستان جذب شده است، بیان کرد: در راستای خدمات‌دهی به متقاضیان و مشترکان و توسعه زیرساخت‌ها، 23 هزار و 759 متر شبکه توزیع برق احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه در حوزه بهینه‌سازی شبکه‌ها به‌منظور حفظ پایداری خطوط برق‌رسانی، 63 هزار و 236 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف اصلاح شده، اضافه کرد: همچنین برای تغذیه برق مشترکان در نقاط مختلف شهرستان، 35 ایستگاه هوایی توزیع برق با مجموع ظرفیت پنج هزار و 330 کیلوولت آمپر نصب شده که با این اقدام، مجموع ظرفیت پست‌های توزیع برق شهرستان گرمسار به عددی بالغ بر 410 هزار کیلوولت آمپر رسیده است.

وی یادآور شد: تعویض 11 هزار و 461 متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، احداث دو هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستاهای ریکان، محمودآباد موقوفه، محمدآباد، امامزاده اسماعیل (ع)، بهشت حسین غیاث‌آباد و مربوط به طرح بهارستان، تقویت 6 دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف شهرستان، احداث شبکه و تجهیز پست هوایی برای طرح نهضت ملی مسکن، از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته در عرصه خدمت‌رسانی بوده که از مجموع 458 پروژه انجام شده و در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان گرمسار به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار افزود: به‌منظور کنترل‌پذیری و رؤیت‌پذیری مشترکان در راستای مدیریت بار تاکنون بالغ بر سه هزار و 941 کنتور هوشمند (طرح فهام) در شهرستان نصب شده‌اند که از این تعداد، یک هزار و 349 کنتور در 6 ماهه ابتدایی امسال نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

اشرفی تصریح کرد: تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در روستاهای باقیمانده به‌عنوان اهم برنامه‌های در دست اقدام این مدیریت به شمار می‌رود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار