کلنگ زنی فاز چهارم پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکو و چاه زرد شهرستان نهبندان توسط سرپرست سازمان امور عشایر ایران انجام شد که ۶۰ خانوار عشایری از آن بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 08 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، امروز کلنگ زنی فاز چهارم پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکو و چاه زرد شهرستان نهبندان توسط سرپرست سازمان امور عشایر ایران انجام پذیرفت.

سیاوش احمدی میرقائد، سرپرست سازمان امور عشایر ایران در این مراسم اجرای پروژه‌های آبرسانی پایدار را نتیجه نگاه ویژه نظام به جامعه عشایری برشمرد و گفت: فاز چهارم پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکو و چاه زرد نهبندان دارای ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب می‌باشد که مبلغ ۱۶ میلیارد تومان برای اجرای آن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ خانوار عشایری از اجرای فاز چهارم این پروژه بهره مند می‌شوند، اظهار داشت: عملیات تکمیلی و پایانی این پروژه نیز به طول ۷ کیلومتر و برای بهره مندی ۵۰ خانوار به محلات عشایری چاه شور و تمام ده در صورت تخصیص اعتبارات لازم در سال آینده اجرایی می‌شود.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه فاز اول و دوم این پروژه (خواجه منجیکو و چاه زرد) تکمیل و فاز سوم آن نیز مراحل نهایی خود را طی می‌کند، افزود: کل پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه و چاه زرد دارای ۸۱ کیلومتر خط انتقال آب است و با اجرای کامل آن ۲۸۰ خانوار عشایری از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار