معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اختصاص ۲۲ میلیارد ریال برای تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 07 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  بهزاد بسطامی در مراسم آغاز عملیات تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت ایلام اظهار کرد: در قالب اجرای تفاهم‌نامه چهارجانبه بین معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام با معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون توسعه وزارت بهداشت و در جهت توسعه و گسترش فضاها و امکانات ورزشی برای دانشجویان، عملیات فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت پردیس ۲ آموزشی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه شامل دو باب سالن جانبی تک رشته‌ای برای رشته‌های ورزشی کشتی، تیراندازی، رزمی، تنیس روی میز و دارت است و علاوه بر این دو سالن، سرویس بهداشتی، رختکن و اتاق داوران هم در آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: عملیات ساخت و تکمیل این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال آغاز و انتظار می‌رود که عملیات آن تا پایان دی‌ماه به اتمام برسد.

بسطامی بیان کرد: این سالن برای ترم دوم تحصیلی مورد بهره‌برداری اداره تربیت بدنی دانشگاه و استفاده دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی قرار می گیرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار