مدیر کل ورزش خوزستان با اشاره به مطرح شدن بحث استخدام ورزشکاران در جلسه شورای ورزش استان، گفت: ۲۴ ورزشکار به تازگی استخدام شدند و استخدام ۵۰ ورزشکار دیگر باقی مانده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 06 November 2023

تابناک خوزستان: حمید بنی تمیم امروز، ۱۴ آبان ماه در شورای ورزش خوزستان، اظهارکرد: این جلسه برنامه‌های مهمی داشت که محور نخست آن ورزش همگانی بود و قرار شد در اهواز و سایر شهرستان‌های استان خوزستان با کمک فرمانداران ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در بخش ورزش قهرمانی نیز قرار شد قهرمانان مدال آور در رقابت‌های آسیایی و بالاتر مورد حمایت دستگاه و صنایع قرار بگیرند و استخدام شوند. البته این مهم در چند دوره مصوب شد اما نتیجه خیلی کاملی نگرفتیم، جز این که سه چهار ماه قبل با همت آقای علی محمدی مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران، ۲۴ ورزشکار به استخدام در آمدند.

مدیرکل ورزش خوزستان گفت: استخدام ۵۰ ورزشکار دیگر باقی مانده است و امیدوارم همه به وظیفه خود در قبال این قهرمانان عمل کنیم.

وی در پایان نیز عنوان کرد: بحث حمایت از تیم‌های مختلف استان در لیگ‌های کشوری از سوی صنایع، شرکت‌ها و ارگان‌ها در استان خوزستان نیز در این جلسه مطرح شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار