معاون پژوهش، توسعه و برنامه ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید و توزیع تجهیزات مورد نیاز مدارس حاشیه نشین شهرهای استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 06 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد این تجهیزات را شامل میز تنیس،فوتبال دستی،آب سرد کن و بخاری برشمرد و افزود:افزایش شادابی و نشاط در بین دانش آموزان و معلمان،ارتقاء کیفیت آموزشی و نیز ایجاد بارقه امید از جمله دستاوردهای توزیع این تجهیزات کمک آموزشی است.
وی از تجهیز مدارس استان به وسایل کمک آموزشی، آزمایشگاهی،میز و صندلی،سیستم هوشمند،سیستم های گرمایشی و سرمایشی در سال گذشته خبر داد و گفت: برای تجهیز این مدارس با کمک اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
سبحان نژاد توسعه و تعالی مدارس استان و ارتقاء کیفیت آموزشی در این واحدهای آموزشی را یکی از اهداف سند تحول بنیادین و اولویت های کاری آموزش و پرورش برشمرد و افزود:برای تحقق این مهم نیازمند مشارکت،همراهی و همکاری سایر ادارات و دستگاههای متولی با دستگاه تعلیم و تربیت است.
مديرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم گفت:اعتباز هزینه شده برای خريد تجهیزات سرمایشی،گرمایشی و وسایل ورزشی از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استان تامین شده است.
مسعود نوری افزود:کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین دانش آموزان از جمله اهداف این دفتر برای کمک به مدارس حاشیه نشین استان است.
وی گفت: سال گذشته هم از محل همین اعتبارات ۴ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشي مدارس استان هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار