معاون دانشجویی دانشگاه ایلام:
معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: ۳۳ هزار پرس غذا (در وعده ناهار) در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱در بین دانشجویان دانشگاه ایلام توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 06 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی تقی شکری اظهار داشت: دانشگاه ایلام، با سه منویی کردن غذاها در وعده ناهار، ۳۳ هزار پرس غذای رایگان را در سال تحصیلی گذشته در اختیار دانشجویان قرار داده است.

وی افزود: در کنار سلف سرویس‌های دانشجویی، رستوران مکمل نیز با تنوع غذایی بالا در حال ارائه خدمات به دانشجویان این دانشگاه می‌باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و مرغوب، خرید برنج ایرانی و گوشت گرم، بکارگیری دانشجویان در آشپزخانه‌ها و توزیع غذا، جمع‌بندی نظرات دانشجویان در تنظیم برنامه غذایی را از جمله کارهای روزمره در حوزه تغذیه معرفی کردند و نظارت جدی و دقیق بر مراحل پخت تا توزیع غذاها را در اولویت دانستند.

شکری در ادامه اشاره‌ای به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها پس از دوران کرونا داشتند و اظهار نمودند: قرار دادن غذای رایگان در برنامه غذایی با همفکری و دستور ریاست محترم دانشگاه بوده و خوشبختانه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ توانستیم با تنوع بالای غذایی، مشکل بیشتر دانشجویان در زمینه غذا را حل نماییم.

وی توزیع غذای رایگان با تنوع بالا در سال تحصیلی جاری را نیز یکی از برنامه‌های اجرایی این معاونت اعلام نمودند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه همچنین اشاره‌ای به دانشگاه داشتند و پخت و توزیع نان مورد نیاز سلف سرویس‌های دانشجویی در داخل دانشگاه را نیز از جمله خدمات این حوزه معرفی نمودند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار