میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به همراه یونس غفاری شهردار لواسان و معاونین از پل خروجی شهر و همچنین پل هنزک افجه و ساخت و ساز ها بصورت میدانی بازدید بعمل آورد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 06 November 2023
بازدید میدانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پل خروجی شهر لواسان
 
غراوی طی بازدید میدانی از محله هنزک از نزدیک در جریان ساخت و ساز ها در این محله قرار گرفت.
 
ایشان همچنین با حضور در پروژه احداث پل خروجی شهر لواسان، باتوجه به اجرای تمامی ۱۲ شمع ،اجرای ۳ ستون از مجموع ۳ ستون و همچنین اجرای ۸ تیر از ۱۸ تیر پل با اشاره به موضوع پدافند غیر عامل بر سرعت بخشیدن به این پروژه پیش از شروع فصل سرما تاکید کرد.
 
شهردار لواسان در ادامه به مهم ترین پروژه عمرانی در حال انجام شهر اشاره کرد و گفت : یکی از نیازهای شهر در مواقع بحرانی و ترافیک پل خروجی می باشد که در حال حاضر عملیات عمرانی به سرعت در حال انجام است و درصددیم در دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسانیم .
 
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر لواسان بیان نمود : 
 
ایجاد درآمد پایدار شهری اولویتمان می باشد.
 
وحید مومجی یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری را شناسایی درآمدهای پایدار ، روش ها و ابزارهای جدید تامین منابع مالی نظیر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برشمرد.
 
بازدید میدانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پل خروجی شهر لواسان
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر لواسان در آغاز در خصوص اهم پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی مطرح نمود : پروژه های لایت بوردها در محدوده کمربندی شهید رجائی و کافه رستوران رود انجام شده و پروژه های کافه رستوران سبو، شهربازی،کارتینگ،ساختمان فرهنگی تفریحی البرز،قلعه کلاک،کانکس های کشفیا،فیبر نوری،کافه گالری خلیج فارس،بازار روز شهرک آزادگان ( بر روی حوضچه آرامش )،کافه رستوران چناران،گسترش تره بار باستی و پروژه اطلس سرمایه گذاری در حال انجام می باشد و پروژه های پمپ بنزین،معاینه فنی،زمین تنیس و پدل حرفه ای سبو بزرگ و کافه رستوران پارک آزادگان طبق برنامه ریزی و در زمان مناسب به مرحله اجرا می رسند که این پروژه ها در راستای ایجاد درآمد پایدار شهری نقش بسزایی برای شهر دارند.
 
وی در انتها تصریح کرد : با همکاری و تعامل خوب شورای اسلامی و تلاش کلیه پرسنل شهرداری، روند توسعه همه جانبه شهر لواسان بیش از پیش ادامه دارد و در راستای آسایش شهروندان همواره قدم برمی داریم.
 
رئیس شورای اسلامی شهرستان شمیرانات خبر داد : 
 
در راستای حل مسائل و مشکلات شهر شمشک دربندسر تلاش خواهیم کرد.
 
بازدید میدانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پل خروجی شهر لواسان
 
حمزه صفا رئیس شورای اسلامی شهرستان شمیرانات و عضو شورای اسلامی شهر لواسان در جلسه ای که با حضور خانم دکتر معدنی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهرستان شمیرانات،اعضا شورای اسلامی شهرستان شمیرانات،رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر برگزار شد پیرامون موضوعات بحث شده نکاتی را مطرح نمود.
 
وی در ابتدا گفت : اهم نکاتی که واقعا از خواسته های به حق شهروندان بود موضوع راه مواصلاتی فشم به شمشک جهت تعریض و روکش آسفالت و برطرف شدن خطرات این قسمت که امیدواریم بتوانیم با همکاری اداره راه،استاندار و ادارات مرتبط این تسهیل گری را برای این محور انجام دهیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهرستان شمیرانات ادامه داد : موضوع مهم بعدی راه اندازی پیست اسکی شمشک که چندین سال از حیز انتفاع خارج شده و فعالیت نمی کند و امید است اداره ورزش و ادارات مرتبط همکاری کنند که از سال آینده بهره برداری از این پیست صورت گیرد.
 
ایشان در پایان بیان نمود : در راستای حل مسائل و مشکلات شهر شمشک دربندسر نهایت تلاشمان را برای شهروندان خواهیم کرد.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار