رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبدانان:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبدانان گفت: مسابقات کشتی انتخابی رقابت‌های کشوری در ۲ بخش آزاد و فرنگی برگزار شد که ورزشکاران آبدانانی در این مسابقات ۸ مدال ارزشمند را کسب کردند.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 06 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مجتبی باقری رئیس ورزش و جوانان شهرستان آبدانان با اشاره به این که مسابقات کشتی جوانان استان، انتخابی رقابت‌های کشوری بوده است، گفت: مسابقات در ۲ بخش آزاد و فرنگی برگزار شد و طی آن تمامی ۸ نماینده اعزامی بر بالای سکوهای افتخار ایستادند.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها که به میزبانی شهرستان ایلام و با حضور ۱۳۰ ورزشکار از شهرستان‌های تابعه اجرایی شد، افزود: نمایندگان شایسته آبدانان با هدایت استاد بهزاد جمالی در بخش آزاد و استاد آرش سبزی در بخش فرنگی، حائز رتبه‌های برتر شدند.

باقری مدال آوران بخش آزاد را برشمرد و گفت: آقایان سیاوش یاری در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال طلا، امیررضا خورشانه در وزن ۶۱ کیلوگرم مدال طلا، حسین محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم مدال طلا، پوریا توفیقی در وزن ۹۲ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند. 

این مقام مسئول در کشتی فرنگی از مدال آوران این عرصه نام برد و افزود: آقایان معین چشفر در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال طلا، اشکان نصرتیان در وزن ۶۳ کیلوگرم مدال برنز، امیرحسین سبزی در وزن ۶۷ کیلوگرم مدال برنز، یاسین مامی نیا در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند.

این رقابت‌ها در نخستین روز کاری کاظم اسماعیلی به عنوان رئیس نوگرای هیات کشتی استان به عمل آمد، که بی‌تردید با حضور استاد احسان مرادخانی در سمت ریاست هیات کشتی آبدانان، آینده‌ای درخشان را در انتظار این ورزش ملی خواهد کشید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار