کد خبر: ۱۱۳۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 04 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بر اساس پیش‌بینی معاون هواشناسی مازندران مبنی بر وقوع هشدار نارنجی و بارش باران در استان در روز شنبه ۱۳ آبان شاهد باران سنگین و سیل آسا در شهرهای نوشهر، چالوس و کلارآباد بودیم. 

فیلم 

 

فیلم سیلاب وحشتناک در چالوس

 

بنابر گزارش‌های مردمی، بارش سیل آسا باران موجب آب گرفتگی شدید معابر، کاهش دید و قطعی تلفن‌های همراه، آبگرفتگی منازل در حوالی سد ذوات چالوس و برخی نقاط نوشهر و چالوس شد.

رضا گلپور، رئیس هواشناسی نوشهر و چالوس میزان بارندگی را از ساعت ۱۴:۴۵ تا ساعت ۲۰ در شهرهای نوشهر و چالوس هرکدام به میزان ۹۹ میلیمتر برآورد کرد.

رستم زرودی سرپرست فرمانداری چالوس نیز دقایقی قبل در گفت‌وگویی اظهار داشت، با اشاره به بارش شدید باران در نوشهر و چالوس گفت:
ظرف مدت دو ساعت ۹۰ میلیمتر باران در شهرهای نوشهر و چالوس به صورت جداگانه بارید و همین بارندگی موجب جاری شدن سیل در این دو شهر و آبگرفتگی معابر و منازل در برخی نقاط شد.

وی افزود: بر اثر این بارندگی سد ذوات در بخش مرکزی چالوس به صورت کامل زیر آب فرو رفت و همه الاچیق‌ها و واحدهای گردشگری حوالی سد به زیر آب فرو رفت.

سرپرست فرمانداری چالوس تصریح کرد: بارش باران موجب آبگرفتگی منازل در روستاهای علی آباد و تجن کلا چالوس و بخشی نیز از سرریز بزرگراه دچار خسارت و آبگرفتگی شدند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار