رئیس هیات تیراندازی استان قم از برگزاری مسابقات منطقه اول لیگ دسته یک تیراندازی کشور به میزبانی قم خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 03 November 2023

محمدجواد متقیان‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی کشور، اظهار داشت: با تصمیم فدراسیون تیراندازی مقرر شد شانزدهمین دوره لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بادی در سال جاری به‌صورت منطقه‌ای برگزار شود.

وی افزود: این مسابقات در ۵ منطقه برگزار خواهد شد. منطقه یک شامل استان‌های تهران، قزوین، مرکزی، قم و همدان می‌شود. ۲۶ تیم دیگر در سایر مناطق حضور دارند.

رئیس هیات تیرانداری استان قم تصریح کرد: لیگ منطقه‌ای در هر رشته با حداقل ۵ تیم برگزار خواهد شد و پذیرش بیشتر تیم‌ها با نظر مدیر منطقه صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری مسابقات عنوان داشت: ثبت نام این دوره از رقابت‌ها تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد و مسابقات هم از اوایل آذر سال جاری برگزار و حداکثر تا بهمن‌ماه به پایان می‌رسد.

متقیان‌نژاد با اشاره به حضور نمایندگان قم در این رقابت‌ها گفت: باتوجه به میزبانی استان قم از مسابقات تپانچه منطقه یک در تلاش هستیم در ۲ بخش آقایان و بانوان نمایندگانی داشته باشیم.

وی درخصوص نحوه برگزاری مسابقات تاکید کرد: هر تیم ۷ ورزشکار دارد که هر هفته ۴ ورزشکار با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات تیراندازی استان قم در پایان بیان کرد: لازم به ذکر است در پایان مسابقات هر منطقه، جهت مشخص شدن تیم‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها تیم قهرمان در هر منطقه با سایر قهرمانان مناطق دیگر به رقابت خواهند پرداخت و این مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی تهران دنبال خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار