کد خبر: ۱۱۳۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 02 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تجمع جامعه ورزش و جوانان مازندران در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مسئول بسیج ورزشکاران استان و تربیت بدنی سپاه، معاونین، مشاورین، کارکنان و روسای ادارات و جوانان، روسای هیات ها و ورزشکاران مازندران تجمع جامعه ورزش و جوانان مازندران علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان مازندران با حضور در محوطه اداره کل ورزش و جوانان علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار دادند.

دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم اظهار داشت: امروز اینجا جمع شدیم تا اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

رجبی افزود: 22 ورزشکار مازندران در مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی مسابقه ندادند و این سند افتخار ورزشکاران ماست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به اقدام پهلوانانه دختر قهرمان مازنی اشاره کرد و گفت: از سرکار خانم رزا ابراهیمی دارنده مدال ارزشمند بازی های آسیایی که مدالش را تقدیم کودکان و بانوان شهید غزه کرد تشکر می کنیم. ما قهرمان ملی و انقلابی می خواهیم و حفظ ارزشها برای ما مهم است

دکتر سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران نیز در این مراسم تقدیر و تشکر از برنامه ریزی مدیرکل و مسئولان و همچنین همراهی ورزشکاران و هیات های ورزشی در محکومیت این اقدامات جنایتکارانه، اظهار داشت: سال گذشته در چنین روزهایی برخی ها به سرکردگی رژیم صهیونیستی شعارهای براندازانه علیه نظام جمهوری اسلامی می دادند و امروز این رژیم صهیونیستی است که در حال دست و پا زدن هست.

سلیلی افزود: این طوفان الاقصی بخش کوچکی از اراده و توان نیروهای مقاومت است و مطمئن باشید کار رژیم جعلی صهیونیستی با همان نیروهای مقاوت منطقه به پایان خواهد رسید.

وی بیان داشت: انشالله با ظهور حضرت مهدی بساط ظلم و ظالم جمع خواهد شد و روزی این رژیم کودک کش نابود خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تاکید داشت: ورزشکاران انقلابی ما با اقدام قاطع و موضع گیری های به موقع علیه جنایات رژیم صهیونیستی انسان دوستی و ظلم ستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

رزا ابراهیمی دختر قهرمانی چالوسی که مدالش را تقدیم کودکان و مادران غزه کرده بود در این مراسم با خواندن بیانیه محکوم کردن این جنایات، بیان کرد: ما ورزشکاران این اقدامات این رژیم کودک‌کش را محکوم می‌کنیم.

رزا ابراهیمی با بیان اینکه با افتخار این مدال را تقدیم کودکان و مخصوصا بانوان فلسطینی و مردم غزه تقدیم کردم، گفت: این جنایات وحشیانه قابل باور نیست و من با تقدیم مدالم تنها حمایتی بود که می‌توانستم از مردم بی‌گناه غزه داشته باشم.

این قهرمان گفت: امیدوارم هیچ کجای دنیا اثری از جنگ و جنایت نباشد و با یک دل آرام در صلح و آرامش کنار هم زندگی کنیم.

در پایان این مراسم نیز، جامعه ورزشکاران با نثار شاخه‌های گل و قرات فاتحه بر مزار مطهر شهید گمنام، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شهدای والامقام، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار