کد خبر: ۱۱۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 18 October 2015
به گزارش تابناک ایلام ، حجت الاسلام محمدکاظم بهرامی روز شنبه در بیست و دومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح در ایلام اظهار کرد: فرار از خدمت جرم خاص افراد نظامی است و بیشترین جرم در نیروهای مسلح را به خود اختصاص می دهد.
وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم راهکارهای اساسی و منطقی می خواهد و این موضوع بطور دائم در حال ارزیابی و تحلیل است تا به روش های جدید دست یافت.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: نباید هیچ وقت از موضوع راهبردی پیشگیری از جرائم کوتاه بیاییم و همین رویکرد باعث شده سطح وقوع جرم در نیروهای مسلح هر سال کاهش پیدا کند.
بهرامی اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل جانفشانی شهدا و امام شهدا است، نیروهای مسلح ما دارای قدرت و تأثیرگذاری بسیاری در منطقه و جهان هستند.
وی گفت: ایران اسلامی امروز حرف اول را در منطقه می زند و یکی از وظایف مهمی که قانون آن به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است، امر به معروف و نهی از منکر توسط نیروهای مسلح است.
وی با تاکید بر احیای این فریضه الهی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر به معنای واقعی اجرایی شود، میزان وقوع جرائم به شدت کاهش می یابد.
وی یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر همان پیشگیری از وقوع جرم است و در سطح نیروهای مسلح باید به صورت جدی دنبال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار