فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان از اجرای عملیات آسفالت چهار روستای این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان، طرح نهضت آسفالت در روستاهای لرینی، اسلامیه، نثار مله ماران و باباشمس در حال اجرا می باشد.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 03 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی با اشاره به اینکه فاز یک روستای لرینی بیش از ۱۰ هزار متر مربع آسفالت انجام شده است، افزود: برای فاز دوم این روستا نیز ۱۲ هزار متر مربع آسفالت انجام می شود.

وی اظهار داشت: در مجموع برای روستای لرینی ۲۲ هزار متر مربع آسفالت و ۲۰۰متر جدول گذاری انجام می شود که برای اجرای آسفالت ۸۰ میلیارد ریال و جدول گذاری ۲میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار سیروان تصریح کرد: در روستای نثار مله ماران ۶ هزار متر مربع آسفالت در حال انجام می باشد  که بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در روستای اسلامیه بیش از ۴ هزار متر مربع آسفالت و ۵۵۰متر جدول گذاری انجام شده است، تأکید کرد: برای اجرای آسفالت این روستا بیش از ۱۵ میلیارد ریال و برای جدول گذاری ۵میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شریفی افزود: اجرای یکهزار متر آسفالت نیز با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای روستای باباشمس در دستور کار قرار دارد که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق مختلف روستایی دارد، گفت: زیباسازی مبلمان و ایجاد زیرساخت ها در سطح روستاهای شهرستان باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و مهاجرت معکوس به مناطق روستایی می شود.

شریفی با بیان اینکه بازدید از مناطق روستایی به منظور رفع مشکلات و توزیع عدالت اعتبارات می باشد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از بیش ۵۰ روستا بازدید میدانی انجام شده، مشکلات شناسایی و در کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح و پروژه های اولویت دار در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در سطح مناطق روستایی این شهرستان شناسایی شده و تلاش می شود که در کمترین زمان ممکن انجام شوند، اظهار داشت: مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات زیرساختی شهرستان بکار خواهند گرفت و به ترتیب اولویت اجرایی می شوند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار