مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی و ۱۳ آبان تعدادی از دانش‌آموزان گنبدی به کودکان فلسطینی نامه نوشتند و حمایت و همدردی خودشان را از این کودکان اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 31 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، عرازمراد مغربی قوجق عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان اظهارکرد: برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز ۱۳ آبانماه در شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس افزود: تعدادی از دانش‌آموزان گنبدی برای ابراز همدردی و اعلام حمایت از کودکان فلسطینی، نامه نوشتند و در این نامه آن‌ها را به ادامه مقاومت و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست دعوت کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری در سطح مدارس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهید دانش‌آموز، برگزاری اردو‌های یک روزه، برگزاری گفتمان‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز ۱۳ آبانماه روز استکبارستیزی است.

*برنامه‌های ۱۳ آبان باشکوه‌تر از سنوات قبل باشد

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم گفت: ۱۳ آبانماه سالروز استکبارستیزی است و با توجه به حملات شدید رژیم غاصب صهیونیست با همدستی استکبارجهانی، امسال برنامه‌های این روز باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی توسط حماس، اتفاق بزرگی بود که هیمنه دشمن را شکست و این اتفاق باعث عزت مسلمانان در جهان شد.

کریمی بیان کرد: از ۱۳ آبان ماه تا ۱۹ آبانماه چند یادواره شهدا در شهرستان برگزار می‌شود که با توجه به مقاومت اخیر مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، این یادواره‌ها به نام یادواره شهدای غیرت، امنیت و مقاومت مزین خواهد بود.

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه در گنبدکاووس از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد قائمیه به طرف مصلی امام جعفر صادق (ع) و با سخنرانی معاون، ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

کریمی گفت: با توجه به هفته بسیج دانش‌آموزی و با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی، حماسی و ورزشی مانند نمایش خیابانی، اجرای سرود، برپایی موکب پذیرایی توسط دانش‌آموزان، انجام حرکات رزمی توسط دانش‌آموزان ورزشکار اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر راهپیمایی در شهر گنبدکاووس، این مراسم در شهر‌های کرند، اینچه‌برون و بخش داشلی‌برون نیز برگزار می‌شود.

*دانشگاه‌ها جنایات رژیم غاصب را برای دانشجویان تبیین کنند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس هم گفت: دانشگاه‌ها در اتفاقات اخیر کمرنگ ظاهر شدند و انتظار می‌رود، جنایات و حملات وحشیانه رژیم غاصب کودک‌کش را به دانشجویان و جوانان تبیین و روشنگری کنند.

مهدی دهرویه اظهارکرد: رژیم غاصب صهیونیست علاوه بر اینکه به خاک مردم فلسطین تجاوز کرده‌است، ذخایر و منابع مهم کشور‌های اسلامی منطقه را غارت می‌کند و لطمه‌های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور‌های اسلامی وارد کرده‌است.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در طول ۱۰ سال بر تولید و اقتصاد کشور تاکید دارند، تنها راه پیروزی و شکست دشمن، توجه به اقتصاد و تولید، نگاه به ظرفیت درون و عدم تکیه به بیرون و کشور‌های اروپایی و استکبار جهانی است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار