به میزبانی یاسوج؛
المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون با حضور ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی شهر یاسوج آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 29 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در آیین افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در مجموعه ورزشی پوریای، ولی یاسوج، گفت: این المپیاد در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز و دو و میدانی و طناب‌کشی با حضور استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و البرز از امروز هفتم تا نهم آبان ماه باحضور ۱۲۰ ورزشکار برگزار می‌شود.
منتظری افزود: این مسابقات پس از دو سال تعطیلی در ۵ استان به صورت منطقه‌ای در حال برگزاری است.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور هم گفت: انجام فعالیت بانکی استرس زا است و همه کارکنان این استرس‌ها را تحمل می کنیم، بنابراین اجرای برنامه‌های ورزشی در کاهش استرس بسیار موثر است.
ذوالفقاری افزود: بسیاری از همکاران فعال در بانک فرصتی برای انجام ورزش ندارند، اما تمرکز بر فعالیت‌های ورزشی همه را به سمت کاهش استرس خواهد برد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد همدلی و هم‌افزایی مهمتر از برگزاری هرنوع مسابقه ورزشی است، عنوان کرد: ترویج روحیه جوانمردی و اشاعه آن در بین کارکنان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ورزش علاوه بر این که تاثیرات مثبت بر ارتقای سلامت روح و جسم کارکنان دارد، اثرات قابل توجهی در افزایش بهره وری، کارآیی سرمایه انسانی دارد.
عسکری افزود: بسیار مهم است که همکاران ورزشکار ضمن رقابت و جنبه‌های مهیج و فنی، توجه زیادی به رعایت اخلاق ورزشی و جوانمردی نیز داشته باشند تا مسابقات دستاورد‌های ورزشی داشته باشد و هیچ همکاری دچار آسیب و مصدومیت نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار