با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانه بهشت در شهرستان باشت افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 28 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور امام جمعه باشت، مسئولان شهرستانی و مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، خانه بهشت در کانون چشم انتظاران ظهور مسجد النبی (ص) شهرستان باشت افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در حاشیه افتتاح خانه بهشت، اظهار داشت: مسجد امروز علاوه بر مکان مذهبی، یک پایگاه فرهنگی و اجتماعی بزرگی است.

پرویز مددی با بیان اینکه مساجد می‌توانند نقش مهم و تاثیرگزاری در جامعه ایفا کنند، افزود: مساجد امروزه می‌توانند یک خانه امنی برای نوجوانان و جوانان باشند. وی با اشاره به اینکه خانه بهشت با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد تشکیل شده است، عنوان کرد: در خانه بهشت امکاناتی از جمله تنیس، فوتبال دستی، بازی‌های رایانه‌ای و امکانات ورزشی و هنری دیگری قرار داده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت افزود: خانه بهشت با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان راه‌اندازی شده و امیدواریم یک مکانی مناسب و مفید برای قشر نوجوانان و جوانان در شهرستان باشت باشد.

مددی نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را نقشی مهم در تربیت دینی نوجوانان و جوانان دانست و گفت: تجهیز کانون‌های مساجد شهری و روستایی در شهرستان بسیار مهم و ضروری است.

وی بر همکاری ادارات و نهاد‌های باشت برای توسعه و برطرف شدن مشکلات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان تاکید کرد و افزود: توسعه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در باشت به طور قطع می‌تواند در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و تربیت دینی آن‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان تاثیر بسباری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار