کارشناسان پلیس فتا هنگام رصد و گشت زنی در فضای مجازی، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد فردی با ایجاد یک وبلاگ به آموزش و فروش نرم افزارهای هک وای فای اقدام می کند.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 17 October 2015
فردی که ضمن آموزش به متخلفان و مجرمان، نرم افزار هک وای فای را به آنان می فروخت با تلاش کارآگاهان پلیس فتای خراسان رضوی به دام افتاد.

به گزارش صبح مشهد، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا هنگام رصد و گشت زنی در فضای مجازی، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد فردی با ایجاد یک وبلاگ به آموزش و فروش نرم افزارهای هک وای فای اقدام می کند.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: بلافاصله این موضوع مورد پی گیری قرار گرفت و انجام یک سری فعالیت تخصصی مشخص کرد که عامل فروش نرم افزارها در یکی از شهرهای استان خراسان رضوی ساکن است.

مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم جوان که با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر شد در بازجویی ها عنوان کرد: از قوانین و مجازات های جرایم رایانه ای اطلاعی نداشته و هدف او تنها کسب درآمد بوده است.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در همین رابطه به شهروندان توصیه کرد: قبل از ایجاد هر گونه وب سایت یا وبلاگ، قوانین جرایم رایانه ای را مطالعه کنند و از فروش و آموزش هر گونه مواردی که در قانون جرم به شمار می رود، جداً خودداری کنند چرا که پلیس همواره فضاهای مجازی را رصد می کند و هر گونه اقدام مجرمانه در فضای مجازی بلافاصله مورد پیگیری قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار