سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در فاز نخست ساماندهی معتادین متجاهر، حداکثر ٣٠٠ نفر تا نیمه نخست آبان ماه از افراد حاضر در کمپ با تمایل خود و بر اساس استعدادشان به مجتمع کنگاور منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 24 October 2023

کیوان گل آوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در ارتباط با ساماندهی معتادین متجاهر ٢ حوزه صیانت و درمان فعال است.

وی افزود: برای اجرای برنامه‌های درمانی باید  معتادین متجاهر بدون خانمان برابر ماده ١۶ قانون مواد مخدر و معتادین دارای شاکی خانواده برابره تبصره ٢ ماده ١۶ این قانون به کمپ منتقل شوند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: از سه تا ۶ ماه طبق قانون باید در کمپ بمانند و سپس امر صیانت انجام می‌شود که اکنون «مجتمع کنگاور» برای تکمیل درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اذعان کرد: مهارت آموزی شغلی و آموزش مهارت‌های زندگی به این معتادین ارائه می‌شود و کارگاه‌هایی در نظر گرفتیم تا این کارگاه‌ها بعد از مهارت‌ آموزی در صورت تمایل مشغول به کار شوند که به یک مرکز خودگردان تبدیل شود.

این مسئول ادامه داد: در فاز نخست تا ٣٠٠ نفر در این مجتمع ساماندهی می‌شوند و آماده است مکان و چیدمان تخت و وسایل ابتدایی زندگی آماده است

وی تأکید کرد: تا پیش از نیمه نخست آبان در فاز نخست افراد را منتقل کنیم و این افراد گزینش شده و در صورت تمایل اسکان داده شده و مشاوره به آن‌ها ارائه می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار