کد خبر: ۱۱۳۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 21 October 2023

اختصاصی هما خوزستان

میثم حلالی نصب


مجامع بین‌المللی برای غزه چه کرده‌اند کشتار انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع در فلسطین در رسانه‌های جهانی چگونه منتشر شد که چنین سکوتی جهان را فرا گرفته است مگر زمانی که یک مشکلی یا حادثه‌ای در یک نقطه از جهان رخ دهد واکنش‌هایی به همراه ندارد پس چرا مرگ کودکان به دست رژیم صهیونیستی واکنشی را در پی نداشت.

درد را از هر طرف که نوشته شود درد است، بی مادر شدن، بی پدر شدن، مرگ فرزندان ویرایش خانه و کاشانه حال روز فلسطین است، صدای مظلومیت مردم غزه باید فریاد زده شود. این اقدام غیر انسانی، غیر اخلاقی که به وقوع پیوست شمار زیادی از مردم فلسطین را دچار حادثه کرد.

در کشور ایران اسلامی که همیشه حامی مظلومان جهان است راهپیمایی های متعددی در محکومیت این اقدام وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل برگزار شد. مسئولان و سران با صدور بیانیه های جداگانه ای اقدام حمله به بیمارستان المعمره که پناهگاه زنان و کودکان بود را محکوم کردند.

قرار است کمک های لازم شامل مواد غذایی، دارو و ملزومات مورد نیاز مردم جنگ زده نوار غزه برای آنها ارسال شود تا مرحمی بر درد های آنها باشد.پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان این شهر، اعلام کردند.

حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت جنگی و نسل‌کشی صهیونیست‌ها و خصوصا فاجعه هولناک بمباران بیمارستان غزه در ایران به موضوعی مهم تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار