نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم همراهی مردم برای کمک به مردم غزه گفت: در این رابطه هر کس که امکان و توان کمک دارد نباید از مردم غزه دریغ کند، چرا که انجام کمک در شرایط فعلی لازم و ضروری است و دستگاه‌های متولی آماده دریافت کمک برای ارسال به مردم غزه هستند.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 20 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با تاکید بر اینکه دشمنی قوم یهود در قرآن مجید آمده و طی یک هزار و ۴۰۰ سال گذشته تغییر نکرده است، اظهار کرد: اقدامات یهودیان نه تنها در این مدت تغییر نکرده بلکه وحشیانه‌تر شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان نژاد برتر بودن را تفکر غلط یهودیان دانست و افزود: بر اساس این تفکر غیریهودیان نژاد دوم به شمار می‌روند و تفکر نیل تا فرات هم از تئوری‌ها مورد تاکید آن‌ها است.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته اشاره و تصریح کرد: این جنایات هولناک که با همراهی استکبار جهانی انجام می‌شود، عواطف همه انسان‌های آزاده را جریحه دار کرد، اما از سران کشور‌های مدعی اسلامی هیچ حرکتی که نشان از غیرت دینی و یا انسان‌دوستی در آن دیده شود، مشاهده نمی‌شود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر لزوم همراهی مردم برای کمک به مردم غزه گفت: در این رابطه هر کس که امکان و توان کمک دارد نباید از مردم غزه دریغ کند، چرا که انجام کمک در شرایط فعلی لازم و ضروری است و دستگاه‌های متولی آماده دریافت کمک برای ارسال به مردم غزه هستند.

خطب جمعه زنجان به سالروز تاسیس سازمان ملل اشاره و تصریح کرد: بر اساس فرمایش امام راحل (ره) دنیا در مقطع کنونی گرفتار جهانخواران و غارتگران است.

وی به مناسبت‌های هفته اشاره و تصریح کرد: سالروز لغو قانون کاپیتولاسیون یکی از این مناسبت‌ها است که چنین قوانینی نشان‌دهنده چهره منفور استعمار است که خود را در برابر بی‌قانونی محق دانسته و در کشور‌های مختلف دست به هر کاری می‌زنند که ایرانی‌ها به رهبری امام راحل مقابل آن ایستادند.

آیت‌الله خاتمی ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی و همچنین ولادت امام حسن عسگری را یادآور شد و افزود: حضرت عبدالعظم حسنی زیست مومنانه و ولایتمدارانه بر محور قرآن و ولایت را به صورت عملی به مسلمانان نشان داد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار