پیام مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اطاقور در محکومیت جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه
کد خبر: ۱۱۳۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 19 October 2023

به گزارش تابناک گیلان

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)
بى تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی): موضع ما در مقابل اسرائیل، همان موضع همیشگی است. اسرائیل در منطقه، یک غده‌ی بدخیم سرطانی است که باید قطع شود و ریشه‌کن گردد.

اقدام رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که منجر به شهادت مظلومانه بیش از ۱۰۰۰ نفر در شب گذشته شد، موجب تالم و تاثر فراوان گردید


این کوردلان با حمایت استکبار و استبداد جهانی بیش از هشتاد سال است که با دستگاه ترور، رعب و وحشت در فلسطین و قدس شریف مرتکب بزرگترین جنایات بشری شده اند و هیچ ابایی از آن نداشته‌اند و تاریخ نکبت بار رژیم غاصب با زورگویی، قتل و غارت عجین گشته است.

غزه" امروز آوردگاه پیروزی لشکر حق بر یزیدیان زمان است. مردم مظلوم، شجاع و شهادت طلب فلسطینی با دستانی خالی و تنها با تکیه بر عزم، مقاومت و شهادت طلبی در مقابل این رژیم ظالم ستمگر ایستادگی نموده و با تمسک به آیه فَإِنَّ حِزۡبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ هیمنه پوشالی آنان را برای همگان برملا می‌کنند.


اینجانبان در پایان ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه­ های مقاومت و تبریک پیروزی­ های طوفان الأقصی ؛ به شهادت رسیدن جمعی از مردم مظلوم فلسطین را به محضر شریف صاحب العصر والزمان حضرت بقیة الله الاعظم مهدی موعود(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) و مسلمانان جهان تسلیت عرض می نماییم. به امید آنکه به زودی در قدس شریف نماز پیروزی و وحدت امت اسلامی اقامه شود چراکه نصرت و فتح نزدیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار