مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰ پروژه زمین فوتبال در کرمانشاه بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ 14 October 2023

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: در حوزه ورزش و جوانان در راستای سلامت، نشاط و شور جوانان برنامه‌های ورزش همگانی را اجرا می‌کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۲۸۲ برنامه همگانی در بخش دانش‌آموزی، دانشجویی، خانواده، نیروهای مسلح و سالمندان اجرا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها در این حوزه با همکاری شهرداری بوده و در هفته تربیت بدنی ٨٠ برنامه اجرا می‌شود و در حوزه قهرمانی نیز کارهای ارزشمندی انجام شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: بیش از ۲۴ میزبانی قهرمانی کشور را در رشته‌های مختلف بر عهده گرفتیم.

وی تشریح کرد: بیش از ۶۰ قهرمان بین المللی، آسیایی و جهانی در استان کرمانشاه مدال کسب کردند و بیش از ۳۲۰ ملی پوش در تیم ملی و حدود ۹۵ هزار مربی در استان کرمانشاه داریم.

این مقام مسئول اذعان کرد: در جایگاه استعدادهای برتر کشور سال گذشته جایگاه ۷۳ بودیم و امسال ١٢ رتبه پیشرفت داشتیم.

وی ابراز کرد: در مسابقات ووشو پنج مربی در کشور داشتیم و ١٣ نفر به این مسابقات اعزام شدند، در حوزه فرهنگی سپاه با مشارکت ورزش و جوانان استان کرمانشاه ۵۰۰ فقره جهیزیه برای ازدواج جوانان تجهیز شد.

این مقام مسئول تشریح کرد: در حوزه زیرساخت‌های ورزشی زورخانه سردار قاسم سلیمانی را در کرمانشاه افتتاح کرده و در حوزه تربیت بدنی بیش از ۱۰ پروژه فوتبال افتتاح شد.

حاتمی خاطرنشان کرد: پیست دوچرخه سواری استاندارد در کرمانشاه افتتاح خواهیم کرد که برای نخستین بار پیست دوچرخه سواری استاندارد در کشور افتتاح خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار