معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: نگاه علمی و گروهی به ظرفیت‌های کلان در استان از جمله کشاورزی، صنایع و… باعث ایجاد یک خوشه صنعتی عظیم و بی نظیر در استان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 14 October 2023

محمد راضی جلالی صبح امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام این خبر بیان کرد: بحث خوشه‌های صنعتی یکی از اولویت‌های مهم کاری معاونت اقتصادی استانداری خوزستان است که به دستور استاندار این امر به‌صورت جدی در حال پیگیری و رسیدگی است.

وی افزود: نگاه علمی و گروهی به ظرفیت‌های کلان در خوزستان از جمله کشاورزی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، بنادر و دریانوردی و… باعث ایجاد یک خوشه صنعتی عظیم و بی نظیر در استان می‌شود که تاکنون باید به این موضوع پرداخته نشده و در نتیجه نمی‌توان به ارگان‌ها به صورت مستقل نگاه کرد و انتظار داشت هر ارگان به تنهایی خوشه صنعتی را راه اندازی کند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: باید همگی در کنار هم و به صورت منسجم و گروهی پیش رفته و پس از مشخص شدن شرح وظایف و تعیین اعضا، در قالب یک کارگروه ویژه به فعالیت خود ادامه دهند.

راضی جلالی در خصوص تعیین خوشه‌های صنعتی در حوزه‌های مختلف مانند فرش، پوشاک، گردشگری، خرما و… بر انتخاب و تکمیل طرح‌های اولویت‌دار در استان خوزستان تاکید کرد و گفت: نمی‌توان حد و مرزی بین زنجیره‌ی ارزش و خوشه‌های صنعتی قائل شد چرا که جدا شدن این دو از هم به معنای از دست دادن ارزش هر دوی اینها است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار