استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قرآن مبانی نظری بسیار قوی دارد و راهکار مقابله با جنگ شناختی دشمن نیز استفاده از این مبانی نظری غنی است.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 10 October 2023

محمد کرمی در جریان بازدید از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به مناسبت هفته وقف اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه مسئولیت بسیار مهمی در پشتیبانی از مستضعفان دارد چرا که ماهیت انقلاب اسلامی حمایت از همین اقشار ضعیف جامعه است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اسلام پشتوانه نظری بسیار قوی دارد که باید به پشتوانه قرآن کریم جامعه اسلامی را اداره کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: توجه به قرآن راه کامیابی در همه دوران زندگی است بنابراین سازمان اوقاف باید این مهم را در جامعه نهادینه کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی اراده الهی محسوب می شود و رسالت اصلی ملت ایران پیاده کردن مبانی دین مبین اسلام در دنیا است.

کرمی تصریح کرد: ملت ایران با اتکا به فرهنگ قرآنی در طول مدت ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدند و زنان و مردان این خطه با تکیه بر عنایات الهی از این خاک دفاع کردند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بی نظیر بسیاری دارد که ایجاد صنایع فرآوری می‌تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر این منطقه را فراهم کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این منطقه ظرفیت عظیمی در حوزه تجارت دارد که می‌تواند به سرعت توسعه پیدا کرده و موجبات پیشرفت استان را فراهم کند.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در حوزه کشاورزی گفت: با تشکیل تعاونی های مختلف در بخش کشاورزی باید کار کنیم چرا که این کار و تلاش است که موجب پیشرفت استان می شود.

کرمی اذعان کرد: امروز شاهدیم که دشمن از پیشرفت ایران اسلامی می‌هراسد بنابراین یک جنگی شناختی به راه انداخته تا این خطه را از توسعه باز دارد اما باید ما با هوشیاری هرچه تمام‌تر ایستادگی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: قرآن مبانی نظری بسیار قوی دارد و راه مقابله با جنگ شناختی دشمن نیز استفاده از این مبانی نظری غنی است.

وی تصریح کرد: فرصت های مسئولیت زود گذر است بنابراین این فرصت ها را قدر بدانید و از این فرصت ها در جهت توسعه استان استفاده کنید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار