مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: بوستان کمیل در مساحت بیش از ۹ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی فعالیت های عمرانی، در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱ 10 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید ابوالفضل کشفی افزود: بوستان کمیل واقع در خیابان موسی بن جعفر در مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع پس از تجهیز و تکمیل مبلمان شهری، روشنایی و فضای سبز همزمان با هفته بسیج در آذرماه در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۴۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه برای شهرداری در برداشته است.

کشفی احداث پارک های درون محله ای را برای ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم ضروری دانست و یکی از کمبود های ناحیه آزادشهر را نبود فضای سبز و بوستان های مناسب عنوان کرد.

وی افزود: این منطقه با جمعیتی بالغ بر ۷۰هزارنفر به شدت از کمبود بوستان های خانواده رنج می‌برد که ایجاد این چنین فضاها، می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها موثر باشد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد ضمن تشکر از شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران قبلی منطقه چهار برای خرید باغی در بلوار شهید موحدین برای ایجاد بوستان خانواده، تصریح کرد: عملیات عمرانی این پروژه در آینده ای نزدیک آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار