مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش در اهواز، گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت ها در حوزه ورزش از اهداف جشنواره "عزت و پیشرفت" است.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 09 October 2023

حمید بنی تمیم اظهارکرد: نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش به همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با عنوان جشنواره "عزت و پیشرفت" به مناسبت هفته تربیت بدنی در اهواز برپا می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت های دانش بنیان، تخصصی و عمرانی در حوزه ورزش، شرکت های تولیدی ورزش، هیات های ورزشی، باشگاه های خصوصی و دولتی و کلیه کسب و کارهای فعال در حوزه ورزش از ۲۴ تا ۲۶ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه دستاوردها، خدمات نوین و کیفیت خدمات باشگاه های ورزشی، تولید محصولات ایده محور، خلاقانه و دانش بنیان ورزشی، تولید محصولات، دستگاه و سخت افزار ورزشی، شرکت های عمرانی تخصصی در حوزه ورزش، دستاوردهای هیات های ورزشی، تولیدات رسانه ای حوزه ورزش و کسب و کارهای ورزشی را از محورهای برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال "مهار تورم، رشد تولید "، معرفی برندهای ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت ها در حوزه ورزش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

بنی تمیم خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از برترین‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ورزش و جوانان و نیز فعالان اقتصاد ورزش تجلیل خواهد شد.

وی با بیان این که بسیاری از تولیدکنندگان داخلی در حوزه ورزش محصولات بسیار باکیفیتی عرضه می کنند، اظهار کرد: با برگزاری این نمایشگاه ها مردم نسبت به تولیدات داخلی بیشتر آگاه می شوند که این امر منجر به خرید کالای ایرانی و رشد تولید داخلی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنین با توجه به این که استان خوزستان یک استان مرزی است با شناسایی و معرفی این ظرفیت ها می توان بستری فراهم کرد تا تولید کنندگان بتوانند محصولات خود را در بازارهای خارجی و بین المللی عرضه کنند.

وی در پایان گفت: تولیدکنندگان، شرکت‌ها، رسانه ها و همه علاقه مندان برای حضور در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آقای  سیاحی، مدیر روابط عمومی اداره کل و دبیر جشنواره با شماره 09169166454 تماس برقرار کنند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار