نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه حرکت توفنده و با اقتدار طوفان الاقصی محصول خشمی است که رژیم صهیونیستی در دل ملت رنج دیده فلسطین کاشته است، گفت: امروز ما به عمق رژیم‌ صهیونیستی نزدیک شده‌ایم‌ و افسانه شکست ناپذیری آن به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 09 October 2023

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد شامگاه ۱۶ مهر در تجمع مردم اهواز در حمایت از جبهه مقاومت در آستانه علی بن مهزیار اهوازی گفت: ماه ربیع است. ایام میلاد حضرت خاتم الانبیا(ص) و فرزند برومندشان امام صادق(ع) را تبریک عرض می‌کنم. همچنین پیروزی جبهه مقاومت را به پیشگاه امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری، امت اسلامی و مردم خوبمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم‌.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مقاومت؛ حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای فلسطین گفت: وعده‌ای که از امامین انقلاب در تمام این سالها شاهد بودیم این است که ملت فلسطین به وطن خود بازخواهد گشت و مقاومت به پیروزی قطعی خواهد رسید.

موسوی‌فرد با بیان اینکه تمام پیش بینی‌های امام راحل و رهبر انقلاب در این سال‌ها محقق شده است، افزود: رهبر انقلاب قاطعانه فرمودند در آینده نزدیک پیروزی مقاومت را خواهید دید. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «یَهْدِیهِمْ رَبُّهُمْ بِإِیمانِهِمْ» (یونس، ۹). این قدرت پیش بینی‌ به این دلیل است. امام خمینی(ره) در سال ۵۷ وقتی اعلام حکومت نظامی شد، فرمودند مردم هر کجا هستند رأس ساعت ۴ بعداز ظهر به خیابان‌ها بیایند. آن روز تمام اندیشمندان مثل شهید بهشتی و شهید مطهری به امام التماس کردند که ما سابقه قتل عام ۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور را داریم ولی امام قاطعانه سخن گفتند، مردم را به خیابان‌ها دعوت کردند و انقلاب اسلامی پیروز شد.

امام جمعه اهواز افزود: امام از کجا می‌دانست پیروزی قطعی است و دستور حضور در صحنه را دادند؟ پاسخ در این آیه است. اگر کسی این دو گوهر نایاب یعنی ایمان و عمل صالح داشته باشد خداوند نورانیتی در دل او ایجاد می کند که می‌تواند آینده را ببیند. لذا رهبر انقلاب این روزها را پیش بینی می‌کردند.‌

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: رزمندگان مقاومت در یک عملیات غافلگیرانه‌ از زمین و هواز به رژیم اشغال‌گر قدس حمله کردند و صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده را به منصه ظهور رساندند.

وی تصریح کرد: اگر روزی تنها وسیله دفاع در انتفاضه فلسطین، سنگ بود، امروز می‌بینید به برکت رهبری انقلاب اسلامی و پرورش قهرمانی مانند حاج قاسم سلیمانی، دست‌شان پر شده است و کاری که ۴ کشور قدرتمند در سال ۱۹۶۷ نتوانستند انجام دهند امتی که پرورش یافته حاج قاسم است با تکیه بر اسلام عزیز با عملیات ترکیبی پیچیده انجام داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در این عملیات هزاران موشک و راکت شلیک شد. طبق آمار رسمی خود اشغال‌گران ۷۵۰ نفر صهیونیستی به درک واصل شدند. چند هزار نفر اسیر و زخمی شدند.

موسوی‌فرد ‌تاکید کرد: امروز ما به عمق رژیم‌ صهیونیستی نزدیک شده‌ایم‌ و با چشم‌اندازی روشن در حال کشتار پلیدهای صهیونیسم هستیم. یادمان نرفته است این پلیدها در صبرا و شتیلا چه کشتارهایی کردند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: در این عملیات، ضربات سهمگین جبران ناپذیر بر دشمن وارد کردند و توان پدافندی و اطلاعاتی اسرائیل را به تمسخر گرفتند. این یک نمونه است‌. حرکت توفنده و با اقتدار طوفان الاقصی محصول خشمی است که رژیم صهیونیستی نسبت به خود در دل ملت رنج دیده فلسطین کاشته بود و حالا باید ثمرات آن را درو کند.

به گفته موسوی‌فرد آشفتگی و سردرگمی مسئولان تلاویب از شکسته شدن هیمنه پوشالی این رژیم حکایت می‌کند. آنها افسانه شکست ناپذیری اسرائیل پلید را در بین ملت‌های مسلمان منطقه به وجود آوردند. این شکست ناپذیری بیش از آنکه نتیجه قدرت استثنائی اسرائیل باشد، نتیجه خیانت و اراده ضعیف ودلبستگی‌های دنیوی سران کشورهای منطقه غرب آسیا است.

امام جمعه اهواز گفت: امروز نیروی مقاومت برای اولین بار در سال‌های اشغال فلسطین، از دفاع به حمله رو آورده و به جهانیان نشان داده که فرزندان روح الله و سربازان حاج قاسم برای جراحی غده سرطانی اسرائیل از پیکره جهان اسلام، عزم و اراده فولادی در دل خود دارند و این طوفان بنیان برافکن افسانه‌های‌شان را به عبرت‌های تاریخ تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند ایران اسلامی و مجموعه مقاومت پرورش یافتگان مکتب عاشورا هستند. اگر فرمانده کل قوا به ما امت اسلامی و محور مقاومت اذن حمله بدهند در کمتر از ۲۴ ساعت اسرائیل را از نقشه محو خواهیم کرد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار