استاندار خراسان‌شمالی گفت: می‌توان در برخی خیابان‌ها و با مطالعه و با استدلال کافی موضوع بلندمرتبه سازی مدیریت شود، بطوریکه زیرساخت‌های اولیه بهم نخورد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 08 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در همایش فصلی شهرداران، فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی که در شیروان برگزار شد، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی تهیه تسلیحات نظامی برای کشورمان خیلی سخت بود و حتی قادر به تولید سیم خاردار نبودیم، اما در حال حاضر به کشوری قدرتمند تبدیل شده‌ایم.

وی گفت: در خصوص مبلمان شهری، نسبت به ۱۰ سال قبل پیشرفت زیادی داشته‌ایم که این امر بدلیل واگذاری امورات دولت به شورا‌های منتخب مردم و بها دادن به نظرات عموم و مشارکت‌های آنهاست.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: با مطالعه جامع و استدلال قوی می‌توان در جهت پیشرفت شهر از جمله بلندمرتبه‌سازی را محقق نمود.

این مقام مسئول تاکید کرد: بر اساس پارامترهایی، چون نرخ جمعیت، سرانه فضای سبز و آموزشی نمی‌توان به یکباره اقدام به بلند مرتبه سازی کنیم، اما می‌توان در برخی خیابان‌ها و با مطالعه و مطرح کردن موضوع بلندمرتبه‌سازی در کمیسیون ماده ۵ بصورت محوری، با استدلال کافی این موضوع مدیریت شود، بطوریکه زیرساخت‌های اولیه بهم نخورد.

حسین‌نژاد، شهردارای‌ها را یک موتور محرکه جهت پیشرفت و آبادانی فرهنگی شهر دانست و خاطرنشان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌ها این نهاد را یاری کنند.

استاندار خراسان‌شمالی در انتها ابراز خرسندی کرد که برای اولین بار در کشور، تمام مدیران اجرایی جهت پیشرفت استان، در یک همایش حضور پیدا کرده‌اند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار