مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران طی پیامی هفته وقف را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱ 08 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران طی پیامی هفته وقف را تبریک گفت.

 

پیام تبریک مدیر کل کمیته امداد مازندران به مناسبت هفته وقف  


متن پیام به شرح زیر است؛


بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ
امام خامنه‌ای(مدظله العالی) : "وقف یکی از کارسازترین و سالمترین شیوه هایی است که تمکن مالی را به صورت احسانی ماندگار، در خدمت نیازهای جامعه قرار می دهد و اراده ی نیک آدمی را پس از طی دوران زندگی، همچنان زنده و کارساز نگه می دارد."

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی
مدیرکل محترم اوقاف و امور خِیریه استان مازندران

وقف بهترین و سودمند ترین معامله با پروردگار متعال و مصداق بارز باقیات الصالحات و خِیرات جاریه است. دستاورد وقف خدمت به مردم است و بی تردید نهادینه کردن و گسترش فرهنگ عمل به این سنت حسنه در سطح جامعه، منجر به ایجاد زمینه های ارائه خدمات اثر بخش و ماندگار در کنار بروز و تجلی حس مسئولیت پذیری اجتماعی به زیباترین شکل ممکن خواهد بود.

هفته وقف فرصت مغتنمی است برای تکریم واقفان نیکوکار تا با بررسی آثار و برکات این خیر جاریه در کنار ترغیب هرچه بیشتر خیرین به زنده و پویا نگه داشتن این سنت حسنه، نیات خیرین را متوجه زمینه سازی برای توجه بیشتر آنان به مسائل روز اجتماعی و بسترهای هدایت خیر جاریه به اصلاح مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه گردد.

اینجانب هفته وقف را به جنابعالی، مجموعه کارکنان و دست اندرکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تبریک می گویم و برای مسئولان و دست اندرکاران این بخش که زمینه عینیت بخشی نیات واقفان را فراهم می آورند، از آستان خداوند بزرگ، توفیق، سعادت و بهروزی آرزو می کنم.

میثم معافی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار