معاون دادستان یزد:
معاون دادستان یزد با تقدیر از فعالیت های انجام شده در ادارات کل ثبت اسناد و اوقاف گفت : روند رشد صدور سند و مبارزه با زمین خواری و فعالیتهای مخلصانه باید ادامه یابد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ 07 October 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، وحید پرهیزکار در سومین کارگروه مشترک ثبتی ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان یزد اظهار داشت : در دوره فعلی فعالیت اداره کل ثبت اسناد و در طول یکسال گذشته در حوزه مستندسازی و مبارزه با زمین خواری و فساد شاید به اندازه 10 سال گذشته کار شده است.

وی افزود : مشکلاتی همچون کمبود نیرو و مشکلات اقتصادی برای همه کارمندان وجود دارد اما هر کدام از ما در قبال مسئولیتی که پذیرفته ایم وظیفه و تعهدی داریم که باید به آن عمل کنیم.
معاون دادستان مرکز استان یزد با اشاره به اخلاص افرادی بزرگی همچون سردار سلیمانی تأکید کرد : اگر اخلاص چنین افرادی را را سرلوحه کار خود قرار دهیم قطعا خداوند در مسیر زندگی برای ما جبران خواهد کرد.
پرهیزکار ادامه داد: کار شما اجر جهاد در راه خدا دارد و برای خدا کردن نیازی به آمار نیست بنابر این تلاش کنید روند رشد فعلی همچنان ادامه یابد و اعتماد مردم بویژه در حوزه موقوفات افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار