مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه «روستا آباد» در مصلی تهران گفت: ۲۲ غرفه در این نمایشگاه به استان زنجان اختصاص دارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، وجیه‌الله بیگدلی، مدیرکل امور روستایی و شهری استانداری زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز «روستا و عشایر» با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه «روستا آباد» در مصلی تهران اظهار داشت: نمایشگاه «روستا آباد» از امروز تا ۱۸ مهرماه به مدت یک هفته در مصلی تهران برپا شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی و عرضه تولیدات و محصولات کشاورزی روستاییان برپا شده است.

وی با اشاره اینکه ۲۲ غرفه در این نمایشگاه به استان زنجان اختصاص دارد، گفت: ۱۵ مهرماه با حضور رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس پروژه‌های مختلفی در بخش‌های روستایی در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

بیگدلی در ادامه با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم اعتبارات روستایی خوبی در حوزه عمران روستایی اختصاص یافته است، بیان داشت: در این راستا در استان در حوزه عمران روستایی جهش خوبی اتفاق افتاده است به طوری که استان زنجان در سال ۱۴۰۱ و همچنین در هفته دولت سال‌جاری جزو رتبه‌های برتر در سطح کشور بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان با بیان اینکه بودجه اختصاص یافته در داخل روستا برای انجام اقداماتی مانند جدول‌گذاری، سنگ فرش، زیرسازی، آسفالت‌ریزی هزینه می‌شود، ادامه داد: حدود ۳ درصد از بودجه جاری هم در حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه دفاع مقدس هزینه می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار