رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی گفت: نیروهای اورژانس هوایی استان از ابتدای سال تا کنون با پرواز بر فراز مناطق کوهستانی و سخت گذر جان ۹۶ نفر را نجات دادند.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 04 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، تقی دولت‌آبادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی اظهارکرد: نیرو‌های اورژانس هوایی استان از ابتدای سال تا کنون با پرواز بر فراز مناطق کوهستانی و سخت گذر جان ۹۶ نفر را نجات دادند.

وی گفت: پرواز‌های مختلفی برای نجات افراد حادثه دیده و بیمار به مناطق سخت گذر این استان در سال جاری انجام شده که بیشتر آن مربوط به افراد حادثه دیده و بیمار در شهرستان مرزی رازوجرگلان بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی افزود: مصدومان انتقالی به بیمارستان‌های این استان بیشتر مربوط به بیماران قلبی، حوادث ترافیکی و یا مادران باردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امداد‌های هوایی با ارزیابی وضعیت حوادث، انجام می‌شود به گونه‌ای که پس از ارزیابی آن‌ها اگر نیازی بود درخواست امداد هوایی می‌شود.

دولت‌آبادی تصریح کرد: همچنین در مواردی همچون سقوط از ارتفاع با نظر پزشک که نیاز به سرعت عمل باشد به طور مستقیم اورژانس هوایی به محل اعزام می‌شود.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار