فرمانده انتظامی فارس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته انتظامی به اعلام ویژه برنامه‌های این هفته در استان پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 04 October 2023

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: هفته انتظامی امسال از 13 مهر با شعار «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» آغاز می‌شود و تا 19 مهر ادامه دارد.

وی عنوان کرد: غبارروبی حرمین مطهر امامزادگان و قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری آزمون استخدامی، اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و اهدای خون از برنامه‌های اولین روز هفته نیروی انتظامی است.

حبیبی ادامه داد: برگزاری برنامه عبادی ویژه کارکنان، برپایی میز خدمت ویژه شهروندان، برپایی چادر سلامت جهت ارائه خدمات بهداشتی رایگان در حاشیه نماز جمعه و دیدار با اعضای وابسته فراجا، برگزاری صبحگاه مشترک و تجلیل از فرماندهان شاخص، بازنشستگان نخبه و فرزندان نخبه کارکنان، امحای 15 تن مواد مخدر پ تجلیل از تلاشگران عرصه امنیت و سلامت اجتماعی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

به گفته فرمانده انتظامی پلیس فارس، برگزاری همایش پلیس و اصناف، افتتاح پروژه‌های عمرانی، اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، برگزاری همایش کلانتران برگزیده، برگزاری همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک، مسابقات تیراندازی بین کارکنان، حضور در مدارس با موضوع پیشگیری از اعتیاد و غیره نیز از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در فارس است.

وی بیان کرد: ارائه خدمات مضاعف به مردم در حوزه صدور گواهینامه، ترخیص و شماره گذاری، برگزاری آزمون کتبی داوطلبان استخدام و ثبت نام از افراد داوطلب در مقطع درجه داری نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان خود پای کار آمده تا سرمایه اجتماعی را خدشه دار کند، چون بهترین کسی که می‌تواند خدمت به مردم و آرامش ایجاد کند، پلیس است، لذا ضرورت دارد رسانه‌ها کمک کنند تا فضایی ایجاد شود که خروجی آن احساس آرامش و آسایش برای مردم باشد، چرا که افتخار پلیس، نوکری مردم است.

وی تصریح کرد: همه مردم از هر طیف و گرایشی زیر چتر امنیتی پلیس قرار دارند و از طرفی هر کسی که بخواهد این آسایش را از مردم سلب کند، بدون اغماض با وی برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر این موضوع که حمایت مردم از پلیس موجب خدمتگزاری بیشتر می‌شود، گفت: حفظ سرمایه اجتماعی یکی از مهمترین خواسته‌های هر سازمانی برای تعالی است؛ بنابراین اگر مردم ما را قبول نداشته باشند، هر کاری هم انجام دهیم، ابتر می‌ماند.

حبیبی تاکید کرد: رسانه، بهترین نهادی است که می‌تواند برای حفظ این سرمایه به ما کمک کند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اتباع بیگانه و چگونگی ساماندهی آن‌ها در فارس، بیان کرد: دشمن از هر راهی برای اقدام علیه ما وارد می‌شود. به عنوان مثال دوست و دشمن تبلیغات بدی در رابطه با اتباع بیگانه در فضای مجازی داشته‌اند. دشمن می‌خواهد ارتباط آن‌ها را با ما قطع و فرصت حضور آن‌ها را به تهدید تبدیل کند، در حالی‌ که ساماندهی اتباع در استان و کشور در حال انجام است.

فرمانده انتظامی فارس در خاتمه سخنان خود اعلام کرد: کشف حدود 574 میلیارد تومان کالای قاچاق با افزایش 36 درصدی، کشف 33 تن انواع مواد مخدر، کشف 85 درصدی پرونده‌های پلیس فتا، افزایش 10 درصدی کشفیات سرقت و مصالحه بیش از 70 درصد پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره پلیس از کشفیات پلیس فارس در یک سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار