رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام گفت : تکمیل زائر سرای ایلامی ها در مشهد می بایست با مشارکت مردم و خیرین نو دوست تسریع یابد.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 30 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام پیمایی در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد : باید جریان و جبهه میانی در سطح استان در راستای هماهنگی و وحدت بخشی برای جمع آوری کمک های مردمی جهت تکمیل زائر سرای ایلامی ها راه اندازی گردد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل زائرسرا ایلامی ها در مشهد مقدس نیازمند 40میلیارد تومان است، افزود : تسریع در تکمیل زائر سرای ایلامی در مشهد مقدس از نیاز های اساسی جهت رفاه حال زائران ایلامی است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ایلام بیان داشت : لازم است که یک جریان سازی در راستای ترغیب اقشار مختلف برای مشارکت مردم استان ایلام در ساخت این زائرسرا انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه یک زائرسرای مختص مردم استان در مشهد مقدس وجود ندارد، لذا ایلامی ها با مشکلاتی مواجه می شوند که ساخت این زائرسرا نقش مهمی در توفیق زیارت مردم استان به ویژه اقشار کم درآمد در حرم رضوی را بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: لازم است که یک جریان سازی در راستای ترغیب اقشار مختلف مردم در مشارکت مردم استان ایلام در ساخت این زائرسرا انجام گردد که همه آحاد مردم پای کار باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار