امام جمعه شیراز گفت:مسئولان فارس اجرای طرح خانواده متعالی را در سفر رئیس جمهور پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 30 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در استان گفت: طرح خانواده متعالی برای نخستین بار در کشور در فارس تدوین شد و مسئولان باید در سفر پیش روی رئیس جمهور به این استان مقدمات و اعتبارات مورد نیاز اجرای آن را مطالبه و درخواست کنند.
آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت:خانواده در اسلام بنیان بسیار محکمی دارد و همه مردم و مسئولان باید این جایگاه را ارج گذاشته نگذارند دشمن به بنیان خانواده ضربه بزند.
آیت اله دژکام افزود: دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران با برخی ارزش‌ها در دامن تفکر دینی مخالفت جدی دارند که یکی از مهمترین آن‌ها مساله خانواده است.
وی با اشاره به دیدار خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: وزیر با تاکید ویژه بر مسائل اجتماعی و فرهنگی در دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به فارس قول مساعد داد و این برنامه را باید مجموعه مدیران استانی پیگیری کنند.
امام جمعه شیراز با اشاره به وجود برخی آسیب‌ها مانند حضور معتادان متجاهر در سطح شهر و خیابان گردان گفت: وضعیت اجتماعی شیراز باید سامان داده شود و مجموعه مدیران باید برخورد و اقدام مداومی برای حل این مسائل و آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.
آیت الله دژکام گفت: استاندار فارس پیشنهاد تشکیل قرارگاه اجتماعی را برای هماهنگی فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های متولی مطرح کرده که امید است اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار