رئیس ذوب کوره و LF شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:
تابناک هرمزگان- رئیس ذوب کوره و LF شرکت فولاد هرمزگان گفت: سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فرصت مناسبی برای دریافت ایده‌ها و تبادل نظر فولادسازان برای بهبود عملکرد نواحی فولادسازی و استفاده عملی از این نظریه‌ها است.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 27 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// عباسعلی براهیمی  در خصوص برگزاری سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری بیان کرد: برگزاری این کنفرانس باعث ایجاد شور و نشاط برای همه کارکنان ناحیه فولادسازی  و شرکت فولاد هرمزگان شده است. در دوره‌های گذشته توانستیم منافع زیادی را از برگزاری کنفرانس کسب کنیم. علاوه بر اینکه شاهد ارائه مقالات خوبی در زمینه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم بودیم، در سایر حوزه‌ها نیز مقاله‌های خوبی ارائه شد که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه‌های سرباره‌سازی، تولید فولاد تمیز و کیفی و… اشاره کرد. در همین حال ارتباط مناسبی میان تولیدکنندگان فولاد در رابطه با موضوعات مطرح شده در کنفرانس ایجاد شد که می‌تواند به بهبود شرایط صنعت فولاد کشور کمک کند.

وی افزود: با بهره‌گیری از برخی مقالات و پیشنهادات مطرح شده در دومین کنفرانس ریخته‌گری مداوم، عملکرد واحد ذوب نیز در سال گذشته بهبود یافت و خوشبختانه توانستیم با تبدیل ایده‌ها، مشاوره‌ها و راهکارهای ارائه شده از سوی فعالان صنعت فولاد به روش‌های عملی در کوره‌های قوس الکتریک و کوره‌های پاتیلی، ضمن ارتقای عملکرد این واحد، رکوردهای جدیدی را در تولید سالانه فولاد هرمزگان به ثبت برسانیم. به طوری که در واحد ذوب کوره و LF بهترین عملکرد حاصل شد. بنابراین بخشی از رشد تولید مرهون مشاوره‌ها و تبادل نظرهایی بود که توانستیم با سایر شرکت‌های فولادی داشته باشیم و به دستیابی به اهداف سازمان کمک کرد.

رئیس ذوب کوره و LF شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به برنامه‌های واحد ذوب برای حضور در سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، خاطرنشان کرد: در این کنفرانس قصد داریم تمام دستاوردهای خود در حوزه فولاد سازی و متالورزی ثانویه را به مقاله تبدیل و به اهالی صنعت فولاد کشور ارائه کنیم تا سایر شرکت‌های فولادساز نیز بتوانند از تجارب و دانش کسب شده در شرکت فولاد هرمزگان برای بهبود شرایط صنعت فولاد کشور استفاده کنند؛ همچنان که شرکت ما نیز پیش‌تر از این تجارب استفاده کرده بود. ضمن اینکه رویکرد ما نیز جست‌وجوی مقالات، راهکارها و پیشنهادهای جدید و استفاده از آن‌ها در شرکت خواهد بود.

براهیمی در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری در فولاد هرمزگان، تصریح کرد: در کنفرانس‌های پیشین کارشناسان شرکت توانستند با ارائه مقالات، قابلیت‌های فنی، دانش و دستاوردهای خود را به اهالی صنعت فولاد ارائه نمایتد. انتظار داریم در سال جاری نیز شاهد حضور پررنگ‌تر و بهتر کارشناسان فولاد هرمزگان نسبت به دوره‌های قبل باشیم. همچنین از برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران برگزاری همایش که فرصت خوبی را برای ارائه دستاوردها فراهم می‌آورد و به افزایش انگیزه و روحیه کارشناسان و بهتر دیده شدن اقدامات مثبت آن‌ها کمک خواهد کرد، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام//

برچسب ها: فولاد هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار