استاندار سمنان گفت: ۶۰ هزار واحد مسکونی باید در قالب نهضت ملی مسکن در چهار سال در استان سمنان احداث شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 27 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان سه‌شنبه شب در نشست اجرایی تأمین زمین و احداث مسکن ویژه اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه سمنان در سالن جلسات این دانشگاه اظهار کرد: کمیسیون دانشجویی استان سمنان در سال گذشته توسط وزارت کشور به جهت ارتباط دوسویه مطلوب با دانشگاه‌ها جزو کمیسیون‌های برتر کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن و اجرای این طرح مهم یکی از رویکرد‌های اصلی دولت سیزدهم در کشور است و در استان سمنان نیز بالغ بر ۶۰ هزار واحد مسکونی باید در چهار سال احداث شود.

استاندار سمنان افزود: ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای احداث ۶۰ هزار واحد مسکونی در استان پیش‌بینی شده و بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

هاشمی افزود: بیش از ۲۰ هکتار زمین در استان سمنان برای احداث مسکن ویژه اساتید دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه‌ها پیش‌بینی شده است و در خصوص احداث مسکن آمادگی کامل وجود دارد.

استاندار سمنان گفت: در بحث امور مرتبط با دانشگاه‌ها به جهت جایگاهی که برای علم و دانش قائل هستیم، پیگیری‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل نیز مکلف به همراهی در راستای بازگشایی هرچه بهتر دانشگاه‌ها شدند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار