معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی گفت: داوطلبان انتخابات مجلس تا سوم مهر فرصت دسترسی به سامانه ثبت نام و اعتراض داشتند که این فرصت تا ۲۶ مهر ماه تمدید شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 27 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی به نقل از فارس، حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی، در جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: تامین زیر ساخت‌های حوزه انتخابات حائز اهمیت است، زیرا انتخابات برای نظام یک فرصت است که منجر به تولید قدرت و همراهی بیشتر مردم و استیفای حقوق ملت و منافع عمومی می‌شود.

وی همچنین تامین زیر ساخت‌های اینترنتی را موجب سهولت کار برای رای دهندگان دانست و گفت: یک‌ماه قبل از انتخابات باید تمام بستر‌های انتخاباتی فراهم شود تا شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی اصحاب رسانه را حلقه وصل مردم با ستاد انتخابات دانست و افزود: باید رسانه‌ها پررنگ‌تر حضور یابند تا در جریان مطالبات مردم قرار گیریم.

ناهیدی خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی ۴۴۵ نفر پیش ثبت نام انجام داده اند که این داوطلبان از ۲۷ شهریور می‌توانستند اسناد خود را در سایت مشاهده کنند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان تا سوم مهر فرصت دسترسی به سامانه ثبت نام و اعتراض داشتند که این فرصت تا ۲۶ مهر ماه تمدید شده است.

رییس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: کد رهگیری برای افراد فاقد مشکل ارسال شده و برای کسانی که این کد ارسال نشده باید مدارک دوباره احراز شود و تا یک روز قبل انتخابات هم این اصلاحات انجام شود قابل قبول خواهد بود.

ناهیدی، مهم‌ترین رویداد امسال را انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات تحقق اراده مردم است که ستاد انتخابات هم باید زمینه سازی خوبی برای انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان فراهم کند.

وی معرفی معتمدین را از دیگر اقدامات ستاد انتخابات ذکر کرد و افزود: با انتخاب معتمدین، هیات‌های اجرایی انتخاب می‌شوند که این هیات‌ها نقش مستقیمی در اجرای انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهند داشت.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان تاکنون در مجموع ۱۴۴۷ خبر و تحلیل انتخاباتی از استانداری و فرمانداری‌ها تهیه و برای وزارت کشور ارسال کرده است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار