مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون به هشت هزار و ۴۷۴ نفر انواع تسهیلات در این استان اعطا شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 26 September 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر خلیل ایمانی بخشایش : تعهدات پرداخت تسهیلات این بانک در استان چهار هزار و ۸۱۰ نفر است اما علاوه بر عمل به تعهدات، تعداد این ارائه خدمت به هشت هزار و ۴۷۴ نفر رسیده که این عدد تا پایان سال رشد نیز خواهد داشت.

وی تعهدات این بانک در سال گذشته در حوزه اعطای تسهیلات ۸۷۶ فقره عنوان کرد و ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۷ برابر تعهدات خود عمل کرده و به ۱۴ هزار و ۹۱۳ نفر تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به انواع تسهیلات پرداختی از این بانک اضافه کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی مددجویان، فرزندآوری، خرید و احداث مسکن، طرح نهضت ملی مسکن، طرح بافت فرسوده شهری، ودیعه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ودیعه مسکن مددجویان بهزیستی، بهسازی و نوسازی مساکن روستایی و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از انواع تسهیلات پرداختی از طریق بانک مسکن است.

وی در خصوص تسهیلات زلزله خوی نیز گفت: در این خصوص نیز طی چند مرحله نوع تسهیلاتی به یک هزار و ۴۵۰ نفرانواع تسهیلات ویژه مناطق زلزله‌زده خوی در قالب احداث، جعاله و معیشتی پرداخت شده است.

مشارکت در جشن عاطفه‌ها از مسوولیت‌های اجتماعی است

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این بانک در قالب مسوولیت‌های اجتماعی خود در حوزه مدرسه سازی نیز مشارکت می‌کند و از این رو در حال حاضر ۲ مدرسه در استان دارد، افزود: همه ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان این مدارس کمک‌های لوازم تحصیلی تهیه و تقدیم می‌شود.

ایمانی با بیان اینکه امسال نیز این روند ادامه داشت، افزود: تهیه کوله پشتی، دفتر، مداد، خودکار، کیف از جمله اقلام این پک و بسته کامل کمک آموزشی است که برای حدود ۳۰۰ دانش‌آموز تهیه و توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار