معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه از حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساخت فیلم سینمایی شهید نادر مهدوی خبر داد و گفت: ان‌شالله به‌زودی شاهد ساخت و تولید یک فیلم سینمایی در شان شهدای خلیج‌فارس و تراز عظمت مردم استان بوشهر باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 26 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار رمضان شریف ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از ابزار‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در انتقال پیام را هنر‌های نمایشی از جمله سینما دانست و اظهار داشت: در زمینه دفاع مقدس تاکنون فیلم‌ها و سریال‌ها و مستندات تهیه و پخش شده است، اما در مقابل این گنجینه بزرگی که در اختیار ملت ایران است شاید در ابتدای راه باشیم.

وی با بیان اینکه در برخی مقاطع و نقاط جغرافیایی مانند دفاع در خلیج‌فارس این نیاز مضاعف است گفت: یکی از مقاطع مهم و تعیین‌کننده دفاع مقدس جنگ در خلیج‌فارس بود و یکی از مولفه‌های قدرت ما همان مقابله به مثل بود که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای کمک به صادرات نفت حماسه آفریدند.

معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه با بیان اینکه رزمندگان استان بوشهر تأثیر مهم و موثر در جنگ خلیج فارس داشتند گفت: پرچمدار این حماسه‌آفرینی در خلیج‌فارس شهید نادر مهدوی، بیژن گرد، شفیعی و دیگر رزمندگان است که باید از ین قابلیت در عرصه تولید فیلم سینمایی سرمایه‌گذاری قابل توجهی شود.

شریف با اشاره آغاز ساخت فیلم سینمایی شهید نادر مهدوی در بوشهر، حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار بوشهر از ساخت فیلم شهید نادر مهدوی را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: ساخت فیلم سینمایی نادر مهدوی به معنای تجلیل از همه رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس است و این مهم هم به افتخارات مردم استان بوشهر افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزان بضاعت در حوزه ساخت فیلم سینمایی نادر مهدوی مشارکت و کمک می‌کند افزود: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد ساخت و تولید یک فیلم سینمایی در شان شهدای خلیج فارس و تراز عظمت مردم استان بوشهر باشیم.

معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه با اشاره به شکست دشمنان در برنامه‌ریزی جنگ رسانه‌ای در احیا فتنه و اغتشاشات تصریح کرد: بخش عمده‌ای از شکست دشمنان عدم محاسبه یکی مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران، ارتباط مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

سردار شریف، پیوند بین مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی را عامل اصلی شکست دشمنان در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دانست و خاطرنشان کرد: این پیوند از نوعی نیست که در دنیا معاصر وجود داشته است، چون این پیوند دینی و معنوی در عمق وجود مردم است، مردم با عاشورا و امام حسین علیه‌السلام و مکتب اهل بیت علیه‌السلام هماهنگ هستند و زندگی خودشان را تنظیم و داشته خود را هدیه می‌کنند و چهره مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور عظمتی است که نهضت کربلا داشته و به تاسی آن است و این پیوند دشمن نمی‌تواند درک کند، چون در محاسبات عددی و ریاضی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مهمترین مؤلفه‌های عامل شکست دشمن در ناکام شدن برنامه‌ریزی برای اغتشاشات قدرت مردم است گفت: در جریان فتنه سال قبل هرچه اغتشاش ذهنی در برخی از جوانان حادث شد، اما عمق پیوند مردم با رهبری ظرفیت بسیار ارزشمندتر و سرمایه مهم ماندگاری بود که دشمن امسال نتوانست اهداف خود را محقق کند و کشور را دچار بحران کند.

سردار شریف مردم را صاحبان اصلی نظام، انقلاب اسلامی و کشور دانست و بیان کرد: در واقع مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و تا زمانی که مردم در صحنه باشند اهداف دشمن همانند ۴۴ سال گذشته شکست می‌خورد.

وی اضافه کرد: فرزندان این ملت در سپاه پاسداران نقش خوبی ایفا می‌کنند در واقع پاسداران بر آمده از متن انقلاب اسلامی هستند اجازه نمی‌دهند به مردم آسیب وارد شود و خداوند هم به این نیت‌های پاک خیر و برکت می‌دهد.

معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه یکی از دلایل عدم سازماندهی تحرکات جدید دشمنان در سالگرد این اغتشاشات را ناشی از نوع نگاه سردار سلامی فرمانده کل سپاه دانست و بیان کرد: دنبال این نگاه، اقدامات خوبی با دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار که به نوعی تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار گرفتند ارتباطات خوبی برقرار شد و جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری با همین محور دنبال شد و دشمن در اهداف خود ناکام ماند.

سردار شریف بیان کرد: شما وقتی امسال به عملیات رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی نگاه می‌کنید چیزی از سال قبل کمتر نداشت و حتی می‌توان گفت بیشتر هم بود، اما همراهی مردم نه تنها صورت نگرفت بلکه در حد یک‌هزارم انتظارات دشمنان محقق نکرد، چون آنان دنبال ایجاد یک آشوب مجدد بودند تا دوباره بتوانند چراغ این اغتشاشات را روشن کنند.

وی ادامه داد: من فکر کنیم همان نوع نگاه زیبایی که فرمانده کل سپاه فرمودند که این‌ها فرزندان ما هستند، دچار غفلت شده‌اند و باید تلاش شود با جهاد تبیین این افراد آگاهی‌بخشی شوند، مردم ایران هوشمند، فهیم و با درک هستند و پس از بررسی قیافه این اپوزیسیون‌ها، احساس کردند این افراد اعم از بقایای خاندان پهلوی، گروهک‌های مختلف که منشا بسیاری از مشکلات برای مردم بودند انسان‌های ناپاکی هستند و مردم به عمق توطئه دشمن پی بردند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار