جلسه مجمع عمومی سالیانه سهامداران شرکت آب غدیر خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 10 September 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، در جلسه مجمع عمومی سالیانه سهامداران شرکت آب غدیر خوزستان که  با حضور سرپرست امور مجامع و بازرسی و جمعی از مدیران سازمان آب و برق خوزستان و این شرکت برگزار شد، حسابرس مستقل به بیان گزارش حسابرسی خود طبق استانداردهای حسابداری و حسابرسی پرداخت و نسبت به حسابهای مالی شرکت آب غدیر خوزستان در سال ۱۴۰۱ بدون هیچ گونه بند قانونی نظریه ای مقبول ارائه کرد.

در ادامه این جلسه، داود حری، مدیر عامل شرکت آب غدیر خوزستان، به بیان عملکرد ای شرکت در سال ۱۴۰۱ پرداخت و توانمندی ها، دستاوردها و چالشهای پیش روی شرکت را تشریح کرد.

سهامداران نیز ضمن تقدیر از اقدامات سال ۱۴۰۱، عملکرد شرکت آب غدیر را خوب و قابل تقدیر ارزیابی کردند.

لازم به ذکر است که شرکت آب غدیر خوزستان در سال ۱۴۰۱ توانسته است پیشرفت های بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف از جمله تجهیز ماشین آلات عملیاتی و تعمیراتیبا حضور سرپرست امور مجامع و بازرسی و جمعی از مدیران سازمان آب و برق خوزستان و این شرکت، افزایش ظرفیت گروه های عملیاتی و نیز گسترش فضای اداری داشته باشد. همکاری گسترده با پیمانکار ایستگاه شمالی جهت افتتاح به موقع و بهره برداری موفق از ایستگاه شمالی نیز از دیگر اقدامات قابل توجه این شرکت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار