مهندس دانشي در هفته دولت، از پروژه ها و اقدامات انجادم شده در مجموعه هاي تحت مديريت عمليات غيرصنعتي بازديد نمود. در اين بازديدها كه با همراهي مدير محترم آن مديريت صورت گرفت مدير عامل محترم شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب به صورت ميداني از روند اجرا و پيشرفت هر يك از پروژه ها اطلاع و در جريان اقدامات انجام شده قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 17 September 2023

به گزارش روابط عمومي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب مشروح اين بازديد و جزييات مربوط به هر يك از پروژه ها به شرح ذيل مي باشد:

بازديد از كتابخانه و خانه فيلم شهرك نفت :
اين پروژه كه با پيشرفت فيزيكي 20% متوقف گرديده بود، در سال گذشته پس از بازديد مهندس عليرضا دانشي، دستور اجرائي نمودن آن را صادر نمودند و پس از آن از ابتداي سال جاري شروع و در زماني كمتر از 5 ماه در هفته دولت به اتمام رسيد.

ايشان ايجاد و ارتقاء بستر فرهنگي و افزايش تنوع و محتوا در حوزه كتاب و كتابخواني را حائز اهميت دانست و افزود: اين رويكرد علاوه بر تقويت جنبه علمي، نشاط و شادابي را هم براي كاركنان و خانواده هاي آنها به همراه خواهد داشت.

وي زمينه سازي براي افزايش سطح مطالعات گروهي، فني و مهندسي را يادآور شده و الگوبرداري از كتابخانه‌هاي مراكز علمي و دانشگاه‌هاي سطح كشور را مدنظر قرار داد.

بازديد از گلخانه‌هاي توليد گياهان آپارتماني / قلمستان/ باغ مركبات شهرك نفت:

مهندس عليرضا دانشي، بر نگهداشت فضاهاي سبز موجود و همچنين كاشت درختان و توسعه فضاهاي سبز در مناطق شهري را در راستاي نهضت كاشت يك ميليون نهال مورد تأكيد قرار دادند.

در ادامه ضمن بازديد از ساختمان واقع در كوي نفت كه در يك اقدام جهادي تغيير كاربري داده شد و به آموزش علوم اداري تبديل گرديد، از تلاش ها و اقدامات جهادي مديريت عمليات غيرصنعتي در سرعت بخشيدن به پروژه‌هاي متوقف شده و همچنين از زحمات موثر آن مديريت در پيگيري و به نتيجه رساندن پروژه ها ، تشكر و قدرداني نمودند.

مهندس سعيد فتح شهني، سرپرست مديريت عمليات غيرصنعتي در اين بازديد از بازگشايي كتابخانه و خانه فيلم شهرك نفت در مهر ماه خبر داد و ايجاد انگيزه و فرهنگ كتابخواني را در بين كاركنان و خانواده هاي محترم آنها با برگزاري مسابقات، اهداي جوايز نفيس و همچنين برگزاري سمينارهاي خانوادگي با موضوع كتابخواني را در دستور كار قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار