مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: حدود 14 میلیارد تومان اعتبار تاکنون برای این پروژه هزینه شده و برای اتمام نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار دیگر اس
کد خبر: ۱۱۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 16 October 2015


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بهرام عزیززاده مقدم در حاشیه چهارمین نشست شورای راهبردی ورزش خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال جاری 15 هزار ورزشکار با همراهی و همکاری دو هزار مربی و در قالب 45 هیئت ورزشی و 294 هیئت شهرستانی در استان ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری دو دوره جلسه مشترک کاری با شورای اسلامی و شهرداری برگزار شد، گفت: در این جلسات 2 میلیارد ریال برای ادامه طرح جاده سلامت در مرکز استان اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: در سال جاری عقد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی با دستگاه‌های مرتبط مانند آموزش و پرورش، بسیج و دانشگاه‌ها در توسعه همکاری‌های ورزشی انجام شد.

عزیززاده مقدم تصریح کرد: کسب یک سهمیه المپیک ریودوژانیروی برزیل در رشته تیراندازی، حضور موفق و صدرنشینی نماینده استان، باشگاه فرهنگی، ورزشی منیزیم در لیگ برتر هندبال و تدوین سند جامعه توسعه ورزش از افتخارات خراسان جنوبی در سال جاری است.

وی ادامه داد: قرار نگرفتن ورزش در سبد خانوار به عنوان یک نیاز اساسی و پایدار، فقدان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های همکاری فرابخشی، موقعیت جغرافیایی و اقلیم بد آب و هوایی و فقر جذابیت‌های رفاهی و امکاناتی، فقدان زیرساخت‌های استاندارد قهرمانی و همگانی، کمبود شدید نیروهای متخصص داور و مربی در بخش همگانی و قهرمانی و ضعف قدرت بنگاه‌های اقتصادی و حامیان بخش خصوصی از ورزش از موانع توسعه‌ای در ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه تنیس روی میز جانبازان باید روی زمین قرار بگیرد، افزود: ورزشکاران و جانبازان در مسابقات تنیس روی میز تحرک ندارند اگر این ورزش روی زمین قرار بگیرد سبب تحرک بیشتر ورزشکار می‌شود.

عزیززاده مقدم با بیان اینکه در نقشه جامع شهری زمین‌هایی با کاربرد ورزشی پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: در این نقشه فضاهای آموزشی، بهداشتی، ورزشی و فرهنگی دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری غدیر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: حدود 14 میلیارد تومان اعتبار تاکنون برای این پروژه هزینه شده است و برای اتمام نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار دیگر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار